Laufenn, marca afiliată Hankook, aniversează 10 ani în Europa

Aniversare pentru Laufenn: din 2015, marca afiliată producătorului premium de anvelope Hankook, a început să furnizeze în Europa anvelope de înaltă calitate pentru segmentul de autoturisme. După cinci ani, au fost introduse și profilele pentru autovehicule utilitare. În prezent, Laufenn este o marcă globală, cu prezență în peste 100 de țări.

Pe lângă prezența pe piață s-a extins și portofoliul de produse: de la cele 230 de dimensiuni disponibile la introducerea pe piață în Europa, portofoliul mărcii include acum 341 de dimensiuni pentru autoturisme, iar cel pentru autovehicule utilitare 18 dimensiuni, potrivit comunicatului transmis redacției.

„Prin intermediul mărcii noastre Laufenn, punem la dispoziție anvelope cu un raport excelent între preț și performanță, fără compromisuri la nivel de siguranță, fiabilitate și calitate. Cu acestea, clienții se bucură de experiența îndelungată a mărcii Hankook și primesc un produs care corespunde celor mai exigente standarde și solicitărilor mobilității moderne. Asigurăm astfel o soluție win-win în orice relație”, a spus Jongho Park, președinte și COO al Hankook Tire Europe.

În anul aniversar 2025, Laufenn va continua să-și extindă prezența și oferta pe segmentul de înlocuire a anvelopelor pentru autoturisme, dar și în calitate de producător de echipamente originale pentru un producător auto din Europa. „Dezvoltarea de anvelope destinate echipării originale presupune excelență și încrederea acordată în acest sens demonstrează încă o dată că Laufenn s-a afirmat, nu doar față de clienții finali, ci și în industrie”, a subliniat Park.

Portofoliu de produse pentru autoturisme/SUV-uri și autoutilitare ușoare în continuă dezvoltare

Pe piața de anvelope, Laufenn s-a lansat mai întâi cu anvelope de vară pentru autoturisme, pe segmentele „touring” și „performance”. Au urmat anvelopele de vară X Fit Van pentru SUV-uri și autoturisme, precum și primele anvelope de iarnă pentru Europa Centrală și de Vest, i Fit pentru autoturisme și SUV-uri. Cu anvelopele de iarnă cu nituri pentru autoturisme și SUV-uri i Fit ICE, Laufenn s-a extins ulterior și pe piața din Europa de Nord și de Est. Portofoliul include în prezent, pe lângă anvelopele de vară și de iarnă, și anvelope pentru întregul an. În 2020, Laufenn a prezentat modelele elaborate S FIT EQ+ și G FIT EQ+. De la lansarea sa în Europa, cota totală de piață a Laufenn s-a mărit de patru ori.

La runda finală a testului pe scară largă efectuat de Auto Bild pentru anvelopele de vară (ediția recentă, din 6 martie 2025), s-a calificat și S Fit EQ+. Juriul a evaluat anvelopele ca având „distanțe scurte de oprire, rezerve adecvate la acvaplanare, confort bun și comportament silențios la rulale”. La categoriile „Rezistență la rulare” și „Preț/Durabilitate” S Fit EQ+ s-a clasat printre primii zece.

Lansarea pe piață a gamei de anvelope Laufenn pentru autovehicule utilitare, în anul 2020

Laufenn se bucură de o aniversare și pe segmentul pentru autovehicule utilitare: de cinci ani, marca oferă în Europa profile pentru camioane, autobuze și rulote. Oferta este orientată în special către flotele de dimensiune medie și mică, ce apreciază fiabilitatea și calitatea produselor oferite de un producător de anvelope cu tradiție.

Consolidarea mărcii și strategie orientată în viitor pe mai multe mărci

Pentru a crește în continuare popularitatea mărcii Laufenn, Hankook planifică investiții accelerate în măsurile de marketing aferente. În plus, în viitorul apropiat se va lansa o nouă generație de profile pentru vară și iarnă.

Un exemplu din prezent pentru dezvoltarea strategică de piață a Hankook este introducerea Optimo, o nouă marcă afiliată. Optimo completează portofoliul existent al Hankook, care include mărci premium și asociate și acoperă cu produsele sale pentru autoturisme un segment de piață caracterizat de cerere în creștere. Acest pas evidențiază strategia companiei de a se poziționa ca un furnizor de mai multe mărci. Cu un portofoliu de mărci diversificat, Hankook își consolidează poziția în Europa și își adaptează oferta și mai precis, la diferitele nevoi ale clienților.

Parteneriat cu UEFA Europa Conference League

De la începutul sezonului 2021/22, Laufenn este sponsor oficial al UEFA Europa Conference League. Acest parteneriat subliniază creșterea dinamică a mărcii și consolidează poziția sa pe piețe de desfacere cu importanță strategică.

„Extinderea permanentă a portofoliului și prezența în continuă expansiune la nivel global poziționează Laufenn ca marcă puternică, consolidată, a Hankook. Marca va fi orientată și în viitor către calitate și apropierea față de clienți, pentru a-și spori, în continuare, succesul”, a tras concluzia Jang Hyuk Moon, vice president Marketing Department în cadrul Hankook Tire Europe. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.