Marketing turistic pentru Bucuresti

 

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pune la bataie 90.000 de euro, fara TVA, pentru achizitionarea de servicii de consultanta in scopul realizarii unui studiu de marketing in turismul pentru Bucuresti. Planul de marketing, aferent perioadei 2011 – 2015, va lua in considerare liniile strategice mentionate in master planul de turism si va stabili obiectivele, strategiile si tacticile de marketing de urmat in diferite piete-sursa, cu precadere pe produsul de tip ”city break”, in vederea cresterii in mod substantial a numarului de sosiri de turisti in Capitala, precizeaza MDRT.

 

Finantarea serviciilor de consultanta este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”. Ofertantii trebuie sa aiba experienta in realizarea a minimum 3 planuri de marketing regional, pentru orase/municipii/regiuni ce targheteaza cel putin 3 dintre urmatoarele piete-sursa: Germania, UK, Franta, Austria si Italia. Anuntul a fost postat pe e-licitatii, iar procedura de achizitie este Cererea de oferta. Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic.

Firma castigatoare va prezenta doua produse:

1. Plan strategic care sa defineasca strategiile generale de marketing pentru perioada 2011 – 2015: strategia de pozitionare, portofoliul de produse, publicul-tinta, pietele geografice, distributia, comunicarea;

2. Planuri operationale pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Municipiul Bucuresti ca destinatie turistica, precum si un plan operational integrat. Planurile vor specifica implementarea programelor, vor include manuale detaliate de executie si vor descrie structura, precum si sistemul participativ de operare a planurilor.

Pregatirea principiilor strategice si a planurilor operationale de marketing ar trebui sa dureze maximum 9 saptamani si sa contina trei rapoarte: un raport despre definirea principiilor strategice, un raport despre pregatirea planurilor operationale si un raport final, informeaza MDRT. Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.

Magda SEVERIN

Foto: Jean-Mihai PALSU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.