Marsh & McLennan Companies finalizează achiziția JLT

Marsh & McLennan Companies, Inc. (NYSE: MMC) încheie astăzi procedura de achiziție a Jardine Lloyd Thompson Group plc (JLT). Tranzacția în valoare de 5,6 miliarde US$ consolidează poziția de lider global a Marsh & McLennan în servicii profesioniste de consultanță de risc, strategie și resurse umane.

Achiziția consolidează poziția de lider global pe care Marsh & McLennan o deține în brokerajul de asigurări și reasigurări, sănătate și beneficii pentru angajați. Acoperirea globală se întinde în peste 130 de țări. Marsh & McLennan este consultant pentru 95% dintre companiile din Fortune 1000® extinzându-și semnificativ prezența în segmentele middle market și small commercial.

După finalizarea achiziției, Marsh & McLennan furnizează consultanță și soluții aferente a peste 100 miliarde US$, prime plasate anual la nivel global pentru segmentele property/casualty.

JLT aduce la Marsh & McLennan un flux semnificativ de talente – peste 10.000 de colegi – care vin cu o experiență relevantă pe aproape toate palierele organizației. Fuziunea va crea mai multe oportunități pentru colegi. Mulți dintre executivii de top din JLT au preluat poziții de conducere la Marsh & McLennan, Marsh, Guy Carpenter sau Mercer. Printre aceștia se află și fostul CEO al JLT, Dominic Burke. El s-a alăturat Marsh & McLennan pe poziția de Vice Chairman și membru al Executive Committee. Dan Glaser afirmă: “Scopul nostru este de a modela domeniile în care activăm și de a fi angajator de top”.

Achiziția este rezultatul eforturilor Marsh & McLennan de extindere în zone geografice și segmente de piață care înregistrează creșteri accelerate. La aceasta extindere, se adaugă și nevoia de a investi în gestionarea și analiza datelor, sporind capabilitățile Marsh & McLennan în brokerajul de asigurări, pensii și beneficii pentru angajați.

Atractivitatea financiară pentru acționari

Este de așteptat ca tranzacția să adauge valoare imediată a EPS (earnings per share) și, potrivit prognozelor, va produce o rată internă de rentabilitate de două cifre. Potrivit unei baze de calcul fundamentate pe GAAP (Generally Accepted Accounting Principles) este de așteptat ca efectul asupra EPS să fie ușor diluat în primul an, neutru în anul doi și crescut în cel de-al treilea an.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.