O parte din echipa Uber Eats se alătură platformei Tazz by eMAG

Tazz by eMAG cooptează o parte din echipa Uber Eats, în frunte cu directorul de vânzări, în scopul dezvoltării rețelei de restaurante locale partenere și piața din București, potrivit unui comunicat transmis redacției în data de 14 mai.

Uber Eats și-a anunțat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe piețe, inclusiv din România.

Iată și celelate precizări:

„Vrem să dezvoltăm accelerat business-ul companiei, astfel că îi aducem alături de noi pe cei mai buni, care au expertiza și înțelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să le putem oferi în continuare clienților care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că așteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din București este deja foarte mare”, a spus Alin Șerban, CEO Tazz by eMAG.

„Am primit cu mare bucurie propunerea Tazz by eMAG, un start-up românesc cu evoluție rapidă, pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său. Sunt nerăbdător să încep un capitol nou și să continui alături de companie să ofer consultanță restaurantelor românești pentru a le susține să fie în pas cu evoluția vremurilor”, a spus Cătălin Gealapu, director de vânzări.

Cătălin Gealapu, 34 de ani, vine la Tazz by eMAG după o experiență solidă în zona de livrare de mâncare, fiind recunoscut în piață pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale.

Oferta companiei este în continuă expansiune. McDonald’s i se alătură în București, după prezența pe platformă în Timișoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iași, Alba Iulia, Baia Mare, Brașov, Constanța, Deva, Ploiești, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, platforma urmărește să mai atragă încă 300 de restaurante în București.

Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAGse numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la platforma ultrarapidă au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Livrarea se face în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum și produse diponibile în showroom-urile eMAG. 

Aplicația poate fi descărcată atât din Google store cât și din App store, iar serviciile sunt disponibile și online pe www.tazz.ro.

Compania a luat o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi și a implementat opțiuni de livrare care limitează interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează produsele. Utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la ușă sau într-un loc specific menționat de client în aplicație, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea comenzii.

Se recomandă în continuare plata cu cardul și să se evite, pe cât posibil, plata cash.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.