Plombari in Capitala pe ultima suta

    Abia intors de la Viena, primarul general Sorin Oprescu a si convocat Comandamentul de asfaltare, joi dimineata, 25 februarie, la ora 7.00. Edilul i-a somat din nou pe asfaltatori sa accelereze ritmul plombarii gropilor, amintindu-le ca au intrat pe ultima suta de metri inainte de expirarea termenului acordat pentru finalizarea reparatiilor.

    Iata rezultatele ultimelor verificari pe teren ale inspectorilor Directiei de Control General:

    1. Sc Euroconstruct Trading 98: a remediat deficientele pe Str. Constantin Budisteanu; Sos. Giurgiului se prezinta in conditii bune, cu exceptia zonei vizavi de statia OMV, unde exista 3 gropi mari; pe Str. Buzesti s-au plombat doar gropile in intersectie cu Cal. Grivitei si in fata la McDonalds, dar la intersectia cu Occidentului este aproape impracticabila (trebuia intai frezat si dupa aceea turnat covor asfaltic); pe Calea Grivitei s-au remediat deficientele incepand de la Ion Mihalache pana la Gara; mai sunt mici gropi pe tronsonul Gara de Nord – Buzesti, mai ales in statia RATB de la intersectia cu Str. Buzesti, unde nu s-a intervenit.

    2. Sc Strabag Srl a remediat deficientele pe Calea Rahovei, Sos. Alexandriei si Sos. Panduri.

    3. Sc Tehnologica Radion Srl: pe Sos. Fundeni, gulerele asfaltice din jurul canalelor de vizitare au fost refacute, dar a mai ramas o gropa pe podul Fundeni sens spre Sos. Colentina; pe Str. Baicului se lucra in zona (aproape terminat); pe Str. Vasile Lascar – multiple gropi si canale prabusite sub cota, iar muncitorii lucrau pe Batistei, dar nu stiau daca vor intra si pe Vasile Lascar; pe Calea Vitan nu s-a lucrat, la intersectia cu Sos. Mihai Bravu exista multiple gropi in carosabil si 2 gulere de canal deteriorate; la intersectia cu strazile Breaza si Zizin exista cate o groapa; in fata la Mall Vitan este un canal sub cota si o groapa, iar intre M. Bravu si Ramnicu Sarat erau 2 canale sub cota; pe Bd. Nicolae Grigorescu s-au remediat deficientele, mai sunt unele mici probleme la intersectia cu Liviu Rebreanu la imbinarea cu calea de rulare de tramvai; pe Bd. Aerogarii s-au finalizat deficientele de la DN1- pod Baneasa, iar pe celalalt sens carosabilul era in lucru; pe Bd. Iuliu Maniu s-au frezat gropile, dar nu s-a turnat inca asfalt; pe Sos. Pipera s-a frezat carosabilul pe sensul de mers dinspre Barbu Vacarescu spre Cal. Floreasca pe doua benzi, dar inca nu se turnase asfalt; sunt mari probleme pe tronsonul Calea Floreasca – Nicolae Caranfil la traversarile bransamentelor de gaz pe traseul conductei, lucrari executate chiar de Tehnologica Radion.

    4. Sc Delta ACM: Str. Mihai Eminescu a fost plombata, mai putin intersectia cu str. Tunari; Bd. 1 Decembrie la intersectia cu Bd. Basarabia este nerefacut, exista gropi mari in dreptul refugiului de tramvai pe sensul pasajul Muncii – Republica (de altfel, sunt mari probleme in toate intersectiile de pe Basarabiei); Bd. Ferdinand este in lucru – se repara gurile asfaltice de canal intre Bd. Garii Obor si Sos. Mihai Bravu; intre M. Bravu si Foisor sunt multiple gropi pe calea de rularea tramvaiului si un canal prabusit.

    5. Sc Eurovia SA: pe Bd. Constructorilor s-au remediat deficientele; pe Sos. Colentina se lucreaza pe portiunea dintre Teiul Doamnei si Doamna Ghica, unde carosabilul prezinta numeroase gropi; la nr. 269, 271, 279 exista 3 gulere asfaltice deteriorate, precum si cate o groapa la intersectia cu Nicolae Apostol, pe calea de rulare a tramvaiului la intersectia cu str. Cornisor si una vizavi de parcul Plumbuita; pe calea de rulare a tramvaiului, la intersectia cu Ziduri Mosi lucrau muncitorii SC Switelski; pe Bd. Ghencea si Prelungirea Ghencea s-au remediat deficientele.

    6. Sc Han Group: pe Splaiul Unirii (pod Vitan – Marasesti), in timpul controlului nu au fost vazute echipe de muncitori in teren; exista multiple gropi la pod Vitan Barzesti si la pod metrou Timpuri Noi.

    Comandamentul de asfaltare lucreaza in doua ture, fiind convocat la orele 7.00 si la 21.00.

    Magda SEVERIN 

    LĂSAȚI UN MESAJ

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.