Posibile restrictii in Bucuresti – pasajul Baneasa

Ministerul Transporturilor si Infrastructurii intentioneaza sa inchida complet circulatia pe sensul Bd Ion Ionescu de la Brad – Bd Aerogarii in perioada 10 -30 octombrie pentru lucrarile la Pasajul Baneasa, a anuntat ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, cu ocazia unei expozitii feroviare in Gara de Nord.

“Desi Primaria ar fi trebuit sa faca pasajul, cum se face in orice tara civilizata, mai ales ca este situat in oras, am fi asteptat sprijin atat din partea dlui Oprescu cat si din partea Primariei de sector. Sprijinul nu a venit si Legea ne permite sa luam orice decizie pentru urgentarea lucrarilor, mai ales ca drumul a fost trecut prin decizia consiliului local la Ministerul Transporturilor”, a spus Berceanu, citat de Agerpres. Acesta a precizat ca, pentru cei care vin dinspre complexul Ikea, pentru a circula pe bd Aerogarii se va face o banda speciala pentru a permite intoarcerea la fantana Miorita, respectiv la pasajul de langa Ikea, pentru cei care vor dori sa intoarca pentru a ajunge pe Bd Ion Ionescu de la Brad.

Constructorul pasajului rutier subteran din apropierea Aeroportului Baneasa este compania portugheza Lena.

Lucrarile la pasaj costa circa 48 milioane de lei, dupa ce sumele aferente pentru construire au venit ca suplimentare a proiectul initial de extindere la trei benzi pe sens si constructie a doua pasaje suspendate pe DN 1, contract castigat de compania Lena. Ministerul Transporturilor a decis ca lucrarea de construire a pasajului subteran din zona Baneasa sa fie atribuita direct, fara licitatie, tot companiei Lena, care lucrase in apropiere la celelalte obiective de pe DN 1.

Proiectul privind pasajul subteran de la iesirea din Bucuresti urmareste asigurarea virajelor catre Otopeni, respectiv catre bulevardul Aerogarii, realizarea unor benzi de circulatie la nivelul superior pasajului si a unei intersectii giratorii, constructia unei zone centrale inelare cu raza de 16 metri si o parte carosabila cu latimea de 14 metri. Planul vizeaza, de asemenea, intreruperea vizibilitatii asupra terenului situat dupa intersectie, prin realizarea pe suprafata insulei centrale a unei amenajari peisagistice, realizarea de insule separatoare, instalarea de indicatoare rutiere de presemnalizare a directiilor de mers pentru perceperea pasajului inferior si a intersectiei giratorii.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.