Primul serviciu multimodal care se întinde din Cehia la Marea Britanie

P&O Ferrymasters a lansat primul serviciu multimodal direct care conectează Cehia de Marea Britanie care se întinde de la Republica Cehă la Marea Britanie și prima legătură feroviară directă între Republica Cehă și Olanda care utilizează semiremorci mega.

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:

P&O Ferrymasters anunță astăzi următorul pas în extinderea rețelei sale logistice paneuropene cu introducerea unui nou serviciu de tren de la Lovosice în Republica Cehă la Europoort – Rotterdam, cu opțiunea pentru conexiuni maritime către Marea Britanie.

Compania își va conduce propriile trenuri în ambele direcții de la Lovosice (o intersecție strategică de transport situată aproape de Praga, Germania și Polonia), permițând companiilor să mute mărfurile mai rapid și mai eficient în Europa de Vest. Mărfurile care sosesc în Rotterdam pot fi expediate la nivel internațional sau prin serviciile P&O Ferries către mai multe porturi de pe coasta de est a Marii Britanii.

Thorsten Runge, Managing Director P&O Ferrymasters, a declarat: „Acest nou serviciu este primul care oferă o legătură directă multimodală care se întinde de la Republica Cehă la Marea Britanie și prima legătură feroviară directă între Republica Cehă și Olanda care utilizează semiremorci mega. O parte a trenului se va opri la Duisburg, cel mai mare port interior din lume, care va fi folosit ca poartă de legătură pentru conectarea Lovosice cu alte terminale europene.”

„Clienții noștri se confruntă cu provocări complexe în transportul mărfurilor de la A la B pe distanțe lungi, într-un context de lanțuri de aprovizionare cu costuri limitate de timp. Prin acest nou serviciu vom oferi valoare clienților noștri prin creșterea eficienței și ajutarea acestora să elimine deșeurile și să reducă emisiile de CO2 din lanțurile lor de aprovizionare.

Primul tren a plecat de la Lovosice la începutul acestei luni și a sosit în Europoort 24 de ore mai târziu, cu 38 de containere de 45′ cu palet și remorci cu huckepack. Vor fi patru plecări pe săptămână în fiecare direcție, iar trenul poate transporta mărfuri periculoase și, de asemenea, mărfuri supuse vămii. Lansarea noului serviciu se bazează pe puternica rețea multimodală a lui P&O Ferrymasters, care are propriile conexiuni de tren către Polonia, România și Italia.

Acest anunț urmează mai multor investiții majore în rețeaua P&O Ferrymasters în ultimele 18 luni, inclusiv adăugarea a 200 de mega remorci la flota sa și deschiderea de noi conexiuni, cum ar fi lansarea unui serviciu feroviar între Oradea (RO) și Lodz ( PL). Mai mult, colaborând cu compania-mamă DP World, care conduce lumea în digitalizarea comerțului, P&O Ferrymasters a introdus, în septembrie, un sistem de urmărire de ultimă generație.

P&O Ferries este o companie pan-europeană de feribot și logistică de vârf, care a navigat anul trecut de 27.000 de ori pe opt rute majore între Marea Britanie, Franța, Irlanda de Nord, Republica Irlanda, Olanda și Belgia. Împreună cu activitatea sa de logistică, P&O Ferrymasters, compania operează, de asemenea, rutier și feroviar integrat către țări de pe continent, inclusiv Italia, Polonia, Germania, Spania și România, Turcia și facilitează deplasarea în continuare a mărfurilor către Marea Britanie din țările asiatice prin Drumul Mătăsii . P&O Ferries face parte din DP World, furnizorul principal de soluții logistice inteligente, care permite fluxul comerțului pe tot globul.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.