Remus Moraru (36 de ani) a fost recrutat de Klass Wagen pentru funcția de chief marketing officer, în luna ianuarie, acesta fiind anterior head of e-commerce în cadrul Wizz Air, cea mai mare companie de transport aerian din România.

Potrivit unui comunicat transmis redacției, obiectivul-cheie al noului manager, cu 15 ani de experiență în marketing, comerț electronic și dezvoltare de business în companii precum Wizz Air, HotelsCombined, Agoda, vizează extinderea la nivel internațional a companiei, care în prezent are operațiuni în România, Ungaria și Portugalia.
„Remus a coordonat proiecte semnificative, precum îmbunătățirea experienței utilizatorilor și creșterea ratingului aplicației Wizz Air de la 2 la 4,7 stele în App Store și Google Play; dezvoltarea unui cadru eficient de merchandising și implementarea unei abordări axate pe A/B testing pentru orice schimbare sau dezvoltare de produs, precum și optimizarea experienței de căutare a biletelor de avion la Wizz Air”, se arată în comunicat.
„Prin această recrutare ne continuăm strategia de extindere la nivel internațional, în special în Portugalia, și de consolidare a poziției de lider in România si Ungaria pe segmentul închirierilor pe termen scurt. Remus având experiență semnificativă în domeniul serviciilor pentru turism, experiența clienților și îmbunătățirea serviciilor digitale”, Norbert Sabou, CEO Klass Wagen Group.
Principalele obiective ale managerului sunt crearea unei experiențe digitale moderne și intuitive prin care să simplifice procesul de rezervare pe klasswagen.com și să crească satisfacția clienților în interactiunea digitală cu brandul Klass Wagen. Totodată, își propune să atragă un număr mai mare de clienți care accesează și interacționează direct cu site-ul.
„Îmi propun să aduc o abordare care să ne aducă clienți noi pe klasswagen.com și să îi fidelizez pe cei actuali pentru a le oferi o experiență deosebită. Misiunea mea este să transformăm Klass Wagen într-un lider regional și chiar european în sectorul închirierilor auto”, a afirmat Remus Moraru, chief marketing officer la Wagen Group.
Grupul Klass Wagen a încheiat anul 2024 cu vânzări totale de 68,5 milioane de euro, înregistrând o creștere de 13,2% comparativ cu 2023.
Compania și-a susținut operațiunile anul trecut cu o flotă de 5.000 de vehicule, printr-o strategie axată pe echilibrarea cererii și optimizarea utilizării flotei. În același timp, Klass Wagen Group a investit în dezvoltarea unui nou website, sisteme CRM, Contracts Management și o platformă self-service pentru clienți, proiecte programate să fie finalizate până la sfârșitul anului 2025.
Klass Wagen a fost inclusă, în 2023, pe locul 45 în primul clasament realizat de Financial Times în colaborare cu Statista, care evidențiază 300 de companii europene cu cea mai mare creștere sustenabilă a veniturilor între 2013 și 2023. Compania a înregistrat o rată de creștere anuală de 66,7%, cu venituri de 46,39 milioane de euro, în 2023, comparativ cu 1,23 milioane de euro, în 2013. De asemenea, în 2024, Klass Wagen a fost desemnată de către Financial Times & Statista companie campion în privința creșterii pe termen lung – Europe’s Long-Term Growth Champions 2025, datorită ritmului de dezvoltare a businessului în perioada 2013-2023.