RIO Plattform, parteneri și servicii noi la bord

RIO crește în continuare: clienții pot rezerva serviciile de logistică RIO Geo și RIO Order, iar noul serviciu RIO Perform oferă pentru toate autovehiculele analize detaliate cu privire la șoferi, precum și analize de flotă detaliate.

De asemenea doi noi parteneri RIO facilitează utilizatorilor activitatea lor zilnică: MAN ServiceCare este o ofertă pentru managementul de întreținere proactiv.

Iată și celelalte precizări, în comunicatul remis redacției:

Synfioo Premium ETA asistă clienții la calcularea și mai precisă a timpului lor de sosire. Care sunt celelalte avantaje pentru clienții RIO? Aceste aspecte se analizează momentan în cadrul unui studiu comun, de către International Transfer Center for Logistics GmbH și Technische Universität Berlin.

 „Îndeplinim promisiunea noastră, cu privire la creștere. Servicii și servicii pentru parteneri întotdeauna noi atrag în permanență mai mulți utilizatori pe platforma noastră. Creșterea și agilitatea noastră mă fac să fiu mândru. La RIO un produs nu este niciodată gata – dezvoltăm în permanență în continuare fiecare serviciu. Acest aspect garantează clienților faptul că se află întotdeauna la cel mai înalt nivel tehnologic“, afirmă Jan Kaumanns, CEO RIO. „Onboarding-ul Synfioo și al primelor MAN DigitalServices, cum ar fi MAN ServiceCare, susține faptul că suntem deschiși pentru partenerii noștri. Dorim să generăm un sistem ecologic transparent pentru întreaga branșă de transport și logistică.“

RIO oferă în Marketplace-ul său atât servicii concepute pentru autovehicule, cât și servicii pentru întreaga branșă de transport și logistică. Cu ajutorul acestor servicii tocmai clienții cu flote mixte pot rezerva servicii indiferent de producător.

RIO Perform, RIO Geo și RIO Order: Servicii la distanță de un singur clic

Odată cu RIO Perform este acum disponibilă o actualizare pentru serviciul de bază RIO Essentials: Serviciul profesionist de analiză RIO Perform furnizează analize detaliate cu privire la șoferi, precum și analize de flotă detaliate – de exemplu, cu privire la conducerea anticipativă, viteză sau consumul de combustibil – precum și o evaluare clară a șoferilor și date de performanță pentru ultimele trei luni. Până la sfârșitul lunii august, clienții pot utiliza gratuit RIO Perform.

Și RIO Geo este o extindere a serviciului de bază RIO Essentials și furnizează o busola digitală pentru flotă. Clienții obțin o imagine de ansamblu detaliată cu privire la locația curentă a autovehiculului lor, li se aduce la cunoștință, de exemplu, timpul de utilizare rămas și pot accesa într-un termen de până la trei luni datele RIO Essentials – fără RIO Geo datele sunt disponibile 10 zile. La fel ca toate celelalte servicii, RIO Geo se poate rezerva în plus la zi pentru fiecare autovehicul.

De la cea mai recentă actualizare de la sfârșitul lunii iunie, serviciul afișează acum pentru prima dată clienților săi și Release Notes pe monitorul de flotă. În plus, în fereastra de rezultate a istoricului de curse a unui autovehicul, utilizatorul vede o listă cu următoarele evenimente (precum și sub formă de descărcare CSV): prima și ultima poziție în intervalul de timp dorit, contact cuplat și decuplat, schimbarea șoferului. În continuare clienții urmează printre altele a putea genera manual Points Of Interest (POI-uri) și a utiliza Geofences. Geofences sunt suprafețe predefinite: Dacă un autovehicul părăsește sau accesează o regiune definită de către client, se declanșează o acțiune, de exemplu, sub forma unei notificări.

Cu RIO Order, clienții pot genera comenzi, le pot asocia în cadrul unei curse și le pot atribui șoferilor. Șoferii primesc cursele lor în cadrul aplicației Rio Connect (Google Playstore) și pot înregistra acolo și informațiile de stare corespunzătoare, la nivel de curse și comenzi. Utilizatorii pot memora cursele și comenzile rezolvate.

RIO Order formează în plus baza pentru serviciul pentru parteneri Synfioo: Synfioo este expertul pentru supravegherea în timp real a lanțurilor de transport. Odată cu introducerea Synfioo Premium ETA (Estimated Time of Arrival), clienții noștri cunosc și mai exact timpul de sosire al curselor lor. Synfioo permite prognoze credibile: Când se ating punctele de control individuale sau destinația unei curse? În vederea calculelor, pe lângă datele cu privire la comandă, autovehicul și șofer, Synfioo apelează și la date precise cu privire la stare, intemperii și timpi de așteptare. În vederea siguranței la planificare și transparenței, datele în direct și datele de prognoză devin parte fluentă a calculării. Această actualizare servește la administrarea eficientă și precisă a comenzilor.

Valoare adăugată în activitatea zilnică

Pentru a dovedi modul în care utilizatorii profită în detaliu de pe urma platformei și diferitelor servicii, momentan se desfășoară la clienți piloți selectați un studiu. „Prin intermediul RIO Services clienții noștri generează valoare adăugată“, explică Martin Anke, VP Sales & Marketing. „Astfel este esențial pentru noi a cunoaște: Unde au deja astăzi clienții noștri în procesele lor logistice economii și aporturi de eficiență cuantificabile? În ce domenii estimează clienții noștri în viitor cea mai mare valoare adăugată ca urmare a disponibilității în timp real a datelor și transparenței?“ Studiul se efectuează de către ITCL GmbH și TU Berlin (catedra de logistică), pentru a asigura o analiză fundamentată științific și independentă a efectelor cu privire la utilizare. RIO prezintă primele rezultate ale analizei în cadrul IAA 2018.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.