Savurează o vară Fresh la MOL România

MOL Fresh Corner a lansat campania de vară oferind o varietate de reţete care combină ingrediente proaspete şi plante aromate, obţinând astfel un meniu fresh, de sezon, ce poate fi savurat cu plăcere în zona gastro din staţiile MOL  sau luat cu uşurinţă la pachet.

Iată precizările, în comunicatul remis redacției:

Oferta Fresh Summer este varianta ideală pentru cei care doresc să evite gustările pe fugă şi să se bucure de o masă uşoară dar gustoasă, preparată din cele mai bune ingrediente ale verii.

Campania Fresh Summer oferă clienţilor o sortimentaţie variată: sandvişuri în croissant umplute cu somon sau brânză de capră, salate, fructe proaspete feliate, limonadă, sucuri de fructe, fără adaos de zahăr sau cafele răcoritoare. Acestea sunt câteva dintre opţiunile gastro oferite clienţilor MOL în cele 115 staţii MOL Fresh Corner din toată ţara.

Este important să le asigurăm clienţilor noştri un spaţiu plăcut şi o ofertă interesantă de gastro, în  care să îşi petreacă pauzele de drum. Pe lângă sortimentaţia bogată de cafea, în fiecare sezon stabilim oferta gastro în funcţie de specificul anotimpului, de tendinţele culinare şi de gusturile locale. Campania de vară 2018 include un meniu bogat în fructe şi legume proaspete folosite în combinaţii originale pentru a răspunde unei palete de gusturi cât mai diverse. Mâncarea este o bucurie şi un răsfăţ, iar clienţii noştri sunt pasionaţi de alimente proaspete, de combinaţii surprinzătoare şi ingrediente care transformă o masă simplă într-un deliciu, astfel încât încercăm în permanenţă să îmbogăţim oferta cu alimente şi băuturi potrivite cu anotimpul dar şi cu stilul de viaţă al celor aflaţi în permanentă mişcare. Obiectivul nostru este de a transforma Fresh Corner în fiecare sezon, la nivel de ofertă gastro, ținând cont de particularitățile fiecărui anotimp, venind astfel în întâmpinarea clientului modern”, a declarat Camelia Ene, CEO MOL România.

Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de cea mai bună calitate, într-o gamă variată de combinaţii, de la sandwich-uri sau meniuri grill până la salate şi deserturi.

Oferta Fresh Summer include: Fresh Frappe, o băutură răcoritoare pe bază de cafea sau cacao, aromată cu îngheţată; Băuturi fresh şi smooties din legume şi fructe proaspete; mix fructe, tarte şi o colecţie de sandvişuri uşoare şi gustoase, perfecte pentru călătoriile din vacanţă.

Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie 21 de selecţii de cafea, în toate staţiile: atât în cele echipate cu maşini cu autoservire şi acces direct pentru clienţi cât şi în staţiile cu aparate de cafea profesioniste, deservite de personalul angajat. În acestea din urmă, sunt disponibile cafele şi în varianta low-fat sau decofeinizată.

Fresh Corner este un proiect lansat de Grupul MOL în urmă cu trei ani, reprezentând  componenta de retail a staţiilor MOL, cu accent pe gastronomie. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 115 de staţii din România.

Pe lângă Fresh Corner, MOL România oferă și servicii de spălătorie auto și spaţii special amenajate pentru copii. Aceste servicii vin în completarea activităţii clasice de alimentare cu carburant de calitate, fiind o direcţie strategică a companiei pe termen lung.

MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de peste 20 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum. În prezent, compania deţine un număr de 215 staţii de servicii, 2 depozite de carburanţi, la Giurgiu şi Tileagd şi un terminal LPG la Tileagd.

MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piaţă QUDAL.

Începând cu anul 2017, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de staţii de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităţilor în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la Bucureşti, un sediu administrativ la Arad şi un număr de aproximativ 250 de angajaţi proprii.

Grupul MOL este o companie internațională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 30 de ţări, 26.000 de angajaţi în întreaga lume și peste 100 de ani de experiență în industrie.

În domeniul explorării și producției de hidrocarburi, experiența de peste 80 de ani a Grupului sprijină operațiunile de producție în 8 țări și activitățile de explorare în 13 țări. Grupul MOL controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia și Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 9 țări, din care 215 în România.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.