Scrisoare deschisă către CE și PE, împotriva practicilor protecționiste

    open-letterTransportatorii rutieri români continuă lupta împotriva practicilor protecționiste apărute, în special în Germania și Franța, astfel că au adresat Comisiei Europene și Parlamentului European o scrisoare deschisă. 

    Scrisoarea deschisă se vrea, potrivit comunicatului remis redacției, “o luare de poziție directă, nemijlocită, comună, ca de la transportatori la Comisia Europeană și la Parlamentul European împotriva acestor măsuri îndreptate contra transportatorilor estici, în lumina apropierii de momentul la care Comisia Europeană va lansa Noul Pachet Rutier, la sfârșitul lunii mai”.

    Scrisoare deschisă a transportatorilor români

    adresată Comisiei Europene și Parlamentului European

    Poate o să întrebati: Cine sunteti voi? Ce vrea să însemne această scrisoare deschisă, cu ce scop ne-o adresați?

    Răspunsul e și simplu și complicat în același timp.

    Simplu, în sensul în care mai multi transportatori rutieri români ne-am unit în a scrie această scrisoare deschisă opiniei publice pentru a mărturisi tare si răspicat că suntem loviți, doborâți, acuzați pe nedrept, eliminați fără a avea altă vină decât că suntem. Suntem încă activi, suntem profesioniști și suntem competitivi.

    Complicat, pentru că e vorba de un întreg sector al economiei României, de un procent important din PIB al acesteia, de sute de mii de angajati direcți si familiile lor, plus o întreagă industrie furnizoare de produse și servicii specifice.

    Și de ce, încă, complicat? Pentru că această hărțuire, prigoană, lovire nu se întâmplă în vreme de razboi. NU. Suntem în pace, cetățeni cu drepturi aparent depline in UE, având la baza Uniunii noastre Europene niște principii dintre cele mai oneste, mai nobile și înălțătoare.

    Hărțuirea si lovirea noastră se face prin lege sau, mai bine zis, prin “lege“. Nu contează că “legea“ nu respectă legile UE, dacă ea e dată de Germania, Franța sau mai nou, Austria. Comisia Europeană ai cărei cetățeni cu drepturi depline suntem teoretic, ar trebui să ne apere. Într-adevăr în luna mai 2015 Comisia Europeană a deschis o primă procedură de infrigement care a rămas “suspendată“ până când o altă legislație, mai nefavorabilă nouă, va fi pusă în loc. Legislația care se preconizează că va apare la sfârșitul lunii mai 2017 se vrea a fi un compromis între Est si Vest.

    Cu alte cuvinte, acele principii frumoase și nobile sunt pentru naivi, pentru că atunci când interesul celor puternici ai Europei e altul, legile se schimbă.

    Și culmea ipocriziei, aceste “legi“ vin însoțite de o grămadă de declarații pline de “bune intenții“, de “griji materne“, de apeluri la “drepturi egale“, cu alte cuvinte, de lozinci.

    Probabil ați auzit în mass-media, deloc străină de acest război pornit împotriva noastră, a transportatorilor estici, expresii de genul “dumping social“, “plată egală pentru muncă egală“, “siguranța circulației“ , “condiții decente pentru sofer“, etc.

    Înainte să mergem mai departe o observație. În războiul contra transportatorilor estici există și victime colaterale, cum sunt transportatorii portughezi, spanioli, olandezi chiar, care însă trebuie să suporte acest val, lipsit de rațiune până la urmă, pornit de Franța si Germania.

    Nu întâmplător am zis lipsit de rațiune. Cunoașteți cu toții proverbul: Somnul rațiunii naște monștri!

    Acești ultimi doi ani, de la 1 ianuarie 2015 încoace, a transformat situația din transporturile rutiere internaționale din spațiul UE în ceva monstruos, imposibil de înțeles și aplicat.

    Ne aflăm acum cu o lună înaintea lansării Noului Pachet Rutier. Nu avem nici o idee ce va conține, ce se va schimba sau cum se va schimba. Un lucru știm sigur!

    Nu mai putem să tăcem, să așteptăm ca cineva să găsească înțelepciunea de a merge pe calea rațiunii, a omeniei, a valorilor autentice, pur si simplu să recunoască adevărul.

    Asadar, chiar dacă asociațiile noastre profesionale au reacționat la abuzurile Franței si Germaniei, chiar dacă autoritățile noastre și-au manifestat dezacordul, vrem să o facem și noi, Pag. 1 / 4 nemijlocit, pentru a exprima cu voce tare ADEVĂRUL, pe care cei puternici doresc să-l deformeze.

    1. Referitor la Dumpingul social. Acest termen a fost folosit în ce privește transportul rutier internațional, făcând referire la costurile mai mici cu personalul transportatorilor estici, mai precis cu șoferii.

    Aceste declarații s-au dovedit tendențioase, fiindcă atunci când s-au analizat mai îndeaproape, comparativ cu salarul minim din Germania, n-au mai fost chiar atât de mici.

    De observat ca vorbim de salarii si diurne acordate in România în condiții de legalitate. S-a insistat că a fi șofer de camion în trafic internațional pentru o companie din Est este egal cu a fi sclav.

    S-a spus că șoferii nu-și permit nici măcar sa mânânce la restaurant. Fals, total fals. Șoferii noștrii își fac cele mai multe cumpărături în supermarket-urile din Germania și gătesc în parcare pentru că așa vor ei, pentru că știu să gătească, pentru că mâncarea gătită este mai sănătoasa decât mâncarea din restaurant.

    Au frigider în cabină și pot să-și conserve mâncarea pentru mai multe zile. S-a spus că sunt obligați să se spele și să-și spele rufele în lighean.

    Fals, total fals. Șoferii noștri folosesc facilitățile din parcările destinate tirurilor, când e nevoie, legate de dușuri, mașini de spălat automate etc.

    Acești sclavi, cum au fost numiți, au telefoane mobile proprii performante, pe lângă cele de companie, de regulă mai slabe, au laptop-uri și tablete. Apropo, gătitul în parcare le satisface de multe ori și nevoia de socializare.

    Șoferii, cred că foarte puțini dintre ei, ar dori să schimbe cabina camionului si confortul ei, cu orice motel de pe traseu, de multe ori plin de gândaci.

    Și încă ceva, atunci cînd vorbim de sclavagism ar trebui puțin analizat și venitul în termeni reali, adică costul vieții și costul întreținerii familiei. Majoritatea șoferilor români au apartamente sau case proprii sau își construiesc una.

    Nu plătesc chirie! Nu plătesc mortgage! Familiile lor trăiesc în România, nu în Germania, costurile fiind mai mici.

    Este un mare deficit de șoferi în țările noastre, inclusiv în România și nu din cauza dumping-ului social sau a condițiilor sclavagiste. Ci pentru că foarte mulți șoferi români au fost recrutați de firme din Germania sau alte țări vestice.

    Cu toate acestea, penuria se manifestă în continuare și în Germania și în Franța! Dar atenție, eliminare transportatorilor estici poate furniza șoferi pentru companiile din vest, dar nu va fi o soluție pe termen lung.

    Majoritatea șoferilor români care lucreaza în spațiul UE pentru companiile românești au familiile în România. Numai diferența de salar nu justifică mutarea în altă țară. Ar trebui să plătească chirie și la sfârșitul lunii costurile suplimentare ar fi mai mari ca și avantajele.

    Cu toate acestea, da, există o situație în care companiile noastre nu pot concura cu cele germane, de exemplu atunci când șoferul declară copiii ca locuind în Germania și primește alocații de la statul german, deși ei se află în România.

    Cum am putea numi noi această practică? Piraterie socială?Acești șoferi își vizitează familiile în pauzele de 45 de ore, timp în care trebuie să ajungă și înapoi la camion, și “proaspeți“ pornesc pe drumurile Europei.

    Acest lucru se cheamă siguranță rutieră? Sau faptul că șoferul român angajat în Germania stă cu familia maxim 2 săptămâni pe an , în concediu, comparativ cu 3-4 luni pe an cât petrece șoferul angajat în România timp cu familia? Acest lucru nu s-ar putea numi sclavagism? Pag. 2 / 4 2.

    2. Vă rugăm să nu pierdeți din vedere că contractul de muncă este liber consimțit și este reglementat de legea muncii din România. Oricând șoferul poate pleca ca urmare a unui preaviz de 20 de zile.

    3. Penuria de șoferi la nivelul întregii Europe își are cauza, după părerea noastră, în dificultatea profesiei, în dificultatea aplicării legislatiei, în stresul cauzat de controale si amenzi, în probleme de securitate cum e migrația ilegală (vezi cazul Angliei și mai nou al întregii Europe).

    În țările vestice există suficiente alternative la această profesie, riscantă totuși. Șoferii estici sunt doriți în Vest pentru că sunt buni conducători auto, sunt într-o formă fizică bună, sunt capabili să încarce sau descarce la nevoie, să asigure marfa, să decoperteze prelata remorcii, să schimbe o roată, sunt pe scurt profesioniști.

    4. Atunci când s-a vorbit de dumping social și de introducerea salarului minim pentru șoferii de camion în Germania sau Franța, nu s-a discutat și de aplicarea unui tarif minim pentru transportatorii estici!

    De fapt, piața, prețul transportului, tarifele sunt stabilite de mulți jucători vest-europeni care fac profituri foarte mari. Firmele de logistică si expediție s-au dezvoltat în ultimii ani foarte mult tocmai în țările puternic industrializate, Germania și Franța.

    5. Ce este interesant este că atunci când o firmă de logistică din Germania încheie un contract de transport cu o firmă din România la prețuri să zicem mai competitive, decât cu un transportator național, acest lucru este numit „Dumping social”.

    Când un producător de camioane alege să deschidă o fabrică de cutii de viteză în România pentru că prețul de producție este mai competitiv, acest lucru se cheamă libera circulație a capitalurilor.

    6. În definitiv transportatorii estici cumpără camioane produse în vestul Europei, finanțate de firme de leasing din vestul Europei, la dobânzi mult mai mari decât cele din Franța sau Germania.

    7. Faptul că intrăm cu camioanele pe teritoriul Germaniei sau Franței nu este o favoare. De când e omul pe pământ, drumurile, căile de acces au fost considerate de utilitate publică. Dacă vreți, e un fel de teritoriu neutru.

    Nu uitați că plătim taxe de drum, de multe ori foarte mari pentru a avea acces la rețeaua de drumuri din țările tranzitate.

    8. Legat de campania de denigrare dusă la adresa companiilor de transport din Est de către asociațiile lucrătorilor la nivel european, trebuie să recunoaștem că am rămas uimiți de „dialogul” pe care un șofer român angajat în Danemarca a reușit să-l aibă cu oficialitățile europene la cel mai înalt nivel. Departe de noi gândul de a jigni cu ceva sau pe cineva, dar povestea cu exploatarea acestuia pare destul de neverosimilă.

    Noi am trăit în comunism. O persoană exploatată nu cântărea niciodată 150 Kg sau mai mult. Mă intreb dacă acea persoană ar fi trecut analizele medicale obligatorii în România, dacă acea persoană ar putea interveni în caz de accident, dacă ar putea ancora marfa etc.

    Câteva concluzii:

    1. Dacă ne desființați pe noi, transportatorii estici, transportul european nu va crește, pentru că nu poate. În România, încă, meseria de șofer de camion e atractivă și noi vom forma noi și noi șoferi internaționali, de multe ori pe costul nostru propriu.

    Și vă rugăm să rețineți, migrația șoferilor în Vest este o tragedie pentru familiile acestora. Pag. 3 / 4

    2. Ceea ce Franța si Germania ”legiferează” în domeniul transportului se poate realiza cel mai simplu dacă vom implanta un CIP șoferilor de tir, prin care să-i urmărim electronic.

    Acest lucru ar rezolva problema timpilor petrecuți de aceștia în fiecare din țările membre, ale repausului de 45 de ore în interiorul sau în afara cabinei, întoarcerile la domiciliu, și poate ar diminua chiar și riscul deturnării camioanelor etc.

    O soluție practică si posibilă. Am fi liberi în orice, doar că am avea un CIP implantat! Și până la urmă suntem deschiși chiar la cipuri made in Germany, cu montaj autorizat în Franța. Scuzați ironia, dar asta se întâmplă de fapt! Într-acolo ne îndreptăm!

    3. Am vrea să adăugăm că autoritățile europene, ca orice alte autorități, au OBLIGAȚIA de a face dreptate, de a lua decizii, de a respecta legea. Nu e un drept, e obligația lor de bază!

    De curând, estici si vestici am sărbătorit Paștele împreună. Și am avut în fața noastră reacția lui Pilat, atunci când Iisus i-a spus: ”Pentru aceasta am venit în lume, ca să dau mărturie pentru adevăr”.

    Pilat a întrebat: ”Ce este adevărul?”

    Istoria a confirmat că adevărul nu este cel pe care îl fabricăm! Care este adevărul dumneavoastră?

    Această scrisoare comună a fost redactată cu sprijinul Platformei online dedicată Transportatorilor Euload.com, în data de 20 aprilie 2017, și a fost semnată de companiile de transport rutier din România (în ordine alfabetică:

    A&S LOGISTIC TRANSPORT SRL

    AC MOBILE SRL

    ADI CALIN SRL

    ADY ROUTE SRL

    AEG EASY CARGO SRL

    AGEXIM MOTOR SA

    AGL EXPEDITION SRL-D

    AGRICOLA NICOLA SRL

    ALCODA SERVICE SRL

    ALINTRANS CONSTRUCT SRL

    ALL TRANS ALOS SRL

    ALTOSA HOLZ SRL

    ANDENTO TRANS SRL

    ANDREIKOSMAN SRL

    ANG LOGISTIC SRL

    ANGELO RUS SPEED SRL

    ARIBUS TRANS SRL

    ARROW TRANSPED CONSTRUCT SRL

    ARTIX EUROCURIER SRL

    AS SPEDITION SRL

    ASPROPYRGOS SRL

    AUTOLOGISTIC STL

    AUTOMOTIVE CREATIONS SRL

    AUTOSERVICE SRL

    AUTOTRANSPORTI MARCON ODINO SRL

    AVIS TRANS SRL

    AZETA IMPEX SRL B & C LOGISTIC SRL

    BABY STAR SRL

    BALEA & CRIS TRANS SRL

    BAU COMPLEX SRL

    BAVARIA EXPRES IMPORT EXPORT SRL

    BAYERNTRUCK CARGO SRL

    BDM GRUP INVEST SRL

    BEN SPEDITION SRL

    BENU TRANS

    BEST EXPRESS SRL

    BEVETO SRL

    BIT RAZVAN TRANS SRL

    BITTE IMPEX SRL

    BIV IMPEX SRL

    BLACH DOM TRANS SRL

    BOGLAVIS TRANS SRL

    BON-TRANS SRL

    BRANEX TRANS SRL

    BULLET’S SRL

    BULSPEDITION SRL

    CALTEXIM LOGISTIC SRL

    CAMISIL COM SRL

    CAMISIL COM SRL

    CARGO VALEA IERULUI SRL

    CARINO TOM SRL

    CARIS EXPRESS SRL

    CARPY DECOR SRL

    CATALINA CARGO SRL

    CDA TRANS SRL

    CEREAL PROD AGRA SRL

    CHEVROLET CC SRL

    CIORNEI PROD SRL

    CIP EDDIE LOGISTICS SRL

    CLADOR SRL

    CLIO SRL

    CODU AUTOLOGISTIC SRL

    COMILGA SRL

    COMMITA SRL

    COMTRATUR SRL

    CONDMARI SRL

    CONECTOR SPEEDY TRANS SRL

    CONSTRUCTII COMERT S&Z SRL

    CORNEX SRL

    CORVIN TRUCK SRL

    COSMOS NIGA SRL

    COSMOTRANS SRL

    COSTY EXPRESS SPEDITION SRL

    CREATIV TRANSPORT SRL

    D.M. SMART TRANS SRL

    DAN CARGO LOGISTIC SRL

    DANIEL SI DANIELA TRANS SRL

    DANNY COM 93 PRESTEXIM SRL

    DANTRANSLOGISTIC SRL

    DARALEX TRANS SRL

    DARIANA EXIM SRL

    DARK SEBYTRANS SRL

    DASIM SRL

    DASSO COMIMPEX SRL

    DAVID SPED SRL

    DAVIKER CARGO SRL

    DEBY TRANS SRL

    DELI TRANS SRL

    DIAKAT EUROTRANS

    DORNER SRL

    DUVEMA SERVCOM SRL

    EAST SERVICE SEBES SRL

    EBASTO COM SRL

    ECHIPROT COMPANY SRL

    EDU FOR TRUCKS SRL

    EGETRA ROMANIA SRL

    ELCOS GRUP SRL

    EMILEMA PRODCOM SRL

    EMISCARP SRL

    EURO TUR CREW SRL-D

    EUROCONSTANTIN SRL

    EUROLUC TRANS SRL

    EUROSPEED DTC SPEDITION

    EUROTRANS CRISTI SRL

    EVAN SPEED LOGISTIC SRL

    EVOLTA LOGISTIC SRL

    EXPRES EURO CRISVALY SRL

    EXPRESS EURO DURAS SRL

    EXPRESS EUROSCAN SRL

    FALCON SERVICII SRL

    FARBEN TRANS SRL

    FARES IMPORT EXPORT SRL

    FAVORIT 1001 SRL

    FENIX COM SRL

    FINTRANS SRL

    FIR EXPRESS

    FIRST ALL TRANS

    FIRST LINE EXPRESS SRL

    FIT SPED SRL

    FLOMED C OMP SRL

    FLORIAN BRUDER TRANS SRL

    FORTUNA TRUK SRL

    FROST CARO SRL

    FTS FREIGHT SRL

    FUDULU SRL

    FULGER SPEED TRANS SRL

    G MAT PROD SRL

    GALLA SPEED LOGISTIC SRL

    GE-MI TRANSPORT SRL

    GENOVA OIL & SERVICE SRL

    GEOBOB TRANS VEST SRL

    GEODAM TRUCKS SRL

    GEORGIA GRUP MIHSI SRL

    GEORGIO & MADA TRANS SRL

    GERMAN SERV SRL

    GLOBAL TRANSPORTER SPRINT SRL

    GMC EUROCAR TIR SRL

    GRAND TRANS AV SRL

    GRINOR SPEED SRL-D

    GRUBER LOGISTICS SRL

    GRUBER LOGISTICS SRL HAIBACH TRANS SRL

    HANES H. OVIDIU I.I HC TRANS SRL

    HDH SCHULZ SRL

    HELLENY SPEDITION SRL

    HERMIL COM SRL

    HOBEANU AUTOTRANS SRL

    HORADE TRANS SRL

    I.J. SERVICII TURISTICE SRL

    INT TRANSPORTE POPOVICI SRL

    INTEGRAL CHINCIU COMIMPEX SRL

    INTER EXPRES SRL

    INTERTRANS SRL

    INVICTUS EXPEDITION SRL

    IRINITA SRL

    IZA EUROTRANS SRL

    IZOTEHNICA SRL

    JOHANDAV SRL

    JUST TRUCK SRL

    KLD GROUP SRL

    KLD LOGISTIC TRANS SRL

    KOH I NOR IMPEX SRL

    KOL DRAG SRL

    KOL TRANS SRL

    KOZARA TRANS SRL

    KRAFT TRANS SRL

    KREIA SPED SRL

    KTRANS TRK SRL

    KYMY EASYTRANS SRL

    L & C LEON SRL

    LAZMOL TRANS SRL

    LKW & LG TRANS SRL

    LOGICHUS LINE SRL

    LOGISTIC CONECTOR GRUP SRL

    LUCA SPRINT SRL

    LUCIANKOS SRL

    LUMY TOR SRL

    LUPTRANS SRL

    M & D TRANSPORT SRL

    M-SYSTEM SRL

    M.G. EUROTRANSPORT LOGISTIK SRL

    MA SONG ELENA SPEDITION SRL

    MAGIC CIP SRL MALEX SRL

    MARACANA SRL

    MARAMOTUL TRANS SRL

    MARIGAZ SUCEAVA SRL

    MARIO EXPRES SRL

    MARK & SARA TRANS SRL

    MARS ANA TRANS 2008 SRL

    MARTINEF SRL

    MARVICON SRL

    MARVIO TRANS SRL

    MASSSIVE HIGH CLASS ENTERTAINMENT SRL

    MASTEBA LOGISTIK SRL

    MATEIRO SRL

    MATEO TRANSPED SRL

    MAVIROM TRANS SRL

    MD INVEST SRL

    MEGA ROUTE SRL

    MELDA TRANS SRL

    MERATHOS SRL

    MERCUR INTERNATIONAL SRL

    METAL TRANS IMPEX SRL

    MI BANAT CHAMPIGNONS SRL

    MIA TRANZIT INTERNATIONAL SRL

    MICHAEL EUROPEAN TRANS SRL

    MIGARO SRL

    MIHALACHE GLOBAL COMPANY SRL

    MILANELO SRL

    MILI-CIP SRL

    MILTRANS TOP SRL

    MOARA MIHALCENI SRL

    MOLDOSERVICE SRL

    MONIRA SRL

    MORETTI EST SRL

    MOVING SRL

    MULTI-COR EXIM SRL

    NASIMI TRANS SRL

    NEPO SRL

    NH SPEED SRL

    NIFA PRESCOM SRL

    NILOTRANS SRL

    NITAGRUP TRANS SRL

    NL NAPOCA LOGISTIK SRL

    NMD LOGISTIC KLASS EXPERT SRL

    NUMER 1 TRANS & LOG SRL NUVOLA SRL

    OLAND-GEO TRANSPORT SRL

    OLMA IMPEX SRL OLTAM SRL

    ON-OFF SRL ONILUCI SRL

    OPTIMUS SPED SRL

    ORZAN TRANS SRL

    OXYGEN LOGISTIC SRL

    PATRIS COM SRL PAVONE SRL

    PERRENOT ROMANIA SRL

    PET TRANS SRL

    PFENNING DISTRIBUTIE SRL

    PITAR SRL

    PLAST-IRIS SRL

    PORTOSTRANS SRL

    PURTRANS SRL

    RAD-TRANS SRL

    RAM-LUC COM SRL

    RAMAL SPEDITION SRL

    REALMET LOGISTIC SRL

    REASCURIER SRL

    RECOFERT SRL

    REDALEX SRL

    REDCOM SRL

    REVAL SRL

    RIADE TRANS DEAC SRL

    RIOMAR EXIM SRL

    ROAD MEISTER SRL-D

    ROAD SAXON SRL

    ROAD SPEDITION GOODS SRL

    ROBEL TRANS SRL

    ROMANIA TRANSPORT GROUP SRL

    ROMDYL SPEDITION SRL

    ROMOBIL AUTOMATEN SERVICE SRL

    ROSAD TRANS SRL

    RTI LOGISTICS EXPRESS SRL

    RUGNIS GRUP RUSCARGO SRL

    SABIMAT SRL

    SAIRO EURO TRANS SRL

    SAM&FLORIS TRANS SRL

    SAMIDANI TRANS SRL

    SAMOGIN TRANS SRL

    SEBY&MARIO IMPORT-EXPORT SRL

    SEMIRAMIS SRL

    SERAFIC SRL

    SEVLAM SRL

    SICIL FRIGO

    SRL SIDETRANS

    SRL SIEN TRANS

    SRL SIMA SRL

    SIROEXPRESS SRL

    SOL MAGDA SRL

    SOLDORI TRANS SRL

    SOMIVLAD SORALDEX SRL

    SORI-NIS SRL

    SOROIU HORIA PAUL I.I SPEEDY TRANS FMD SRL

    STANIA BAR SRL

    STAR TRUCK SRL

    STEFAGROCAR SRL

    STEGEDA TRANS SRL

    STELY GAV SPEDITION SRL

    STONE SERVICE CAMIOANE SRL

    TALLODI AUTOTRANSPORT TCS FORWARDING SRL

    TESAL TRANS SRL

    TGG SERVICE TRANS SRL

    TGI RUFTRANS SRL

    TORSEN-SIM SRL

    TRADEVA SRL

    TRADISA ROMANIA SRL

    TRAMAR SA TRANS EURO EXPRESS 94 SRL

    TRANS EXPRES SRL

    TRANS MAX SIB SRL

    TRANS SPEDITION SRL

    TRANS URS UNITED SRL

    TRANS URS UNITED SRL

    TRANS ZAMFIR SRL

    TRANSDETA SRL

    TRANSDUMI SRL

    TRANSIS SRL

    TRANSLAURA EXPRES SRL

    TRANSPAULINA SRL

    TRANSSAC BUSINESS SRL

    TRANSTER LUX SRL

    TRANSTOUR NECULAI SRL

    TRANSVOD SRL

    TRAXROM SRL

    TYXY SERVCOM SRL

    UNDERGROUND TRUCKING UNIDAL CONSULT SRL

    UNITED EURO SPEDITION SRL

    UNIVERSAL LOGISTIC INVEST SRL

    VAL PIN TRANS SRL

    VALENTINO TRANS SRL

    VALY DANY SRL

    VECTRA INTERNATIONAL SRL

    VEGA INTERNATIONAL TRANSPORT SRL

    VEROTIM SRL

    VIORELIA COMIMPEX SRL

    VISA SA VLADUSEL TRANSPORT SRL

    VLAFIL TRANS SRL

    VOLANUL SA WALTER SRL

    WEST STOP SRL

    WEST TRANS SRL

    WIEN EUROPTRANS SRL

    WOODTRANS SRL

    WORK CONSTRUCT SRL

    YANIS CHRISTINE SRL

    ZBUR TRANS IMPEX SRL

    ZIEGLLER TRUCK SRL

    LĂSAȚI UN MESAJ

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.