Centura Caransebeş, în circulaţie

Soseaua de centură a municipiului Caransebeş, în lungime de 12,08 km, a fost deschisă circulaţiei joi, după 2 ani de lucrări, anunţăa Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Lucrările au costat 30,2 milioane euro, fără TVA, şi au fost executate de Copisa Constructora Pirenaica SA.

Pe traseul variantei de ocolire sunt 10 poduri, pasaje şi viaducte de lungimi considerabile – care traversează râurile Sebeş şi Timiş, căile ferate CF 917 şi CF 900, DN 68, pârâurile Potoc şi Zlagna, precum şi mai multe văi -, 30 de podeţe, 4 noduri de circulaţie, 5 intersecţii amenajate în formă de sensuri giratorii şi un Centru de Intreţinere.

Lucrările au fost finanţate de Uniunea Europeana, prin ISPA. Perioada de garanţie este de 2 ani.

“Punerea în funcţiune a variantei de ocolire Caransebeş este extrem de importantă pentru fluidizarea DN6, care devine tot mai mult o alternativă la traversarea Văii Oltului pentru ieşirea din ţară”, a declarat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), Alexandru Nazare.

El a adăugat că, în total, anul acesta au fost finalizate variante ocolitoare în lungime de 45 km şi în valoare de 165 milioane euro. Printre soselele de centura deschise circulatiei se numără cea a Drobetei-Turnu Severin, Arad, Constanţa, Timişoara, Cluj-Napoca.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.