Soluţii inovatoare de copacking la FM Logistic Petreşti

În anul 2011, odată cu inaugurarea celei de-a doua platforme FM Logistic în România, în Petreşti – Dâmboviţa, a început şi activitatea de copacking, care a luat avânt în anul 2013, cu demararea serviciilor logistice pentru Reckitt Benckiser – lider de piață în categoria produselor pentru sănătate, igienă și locuință, şi a continuat să se dezvolte pe măsura extinderii portofoliului de clienţi, deservind companii din diferite sectoare de activitate, recunoscute internaţional, precum Jacobs Douwe Egberts – liderul pieței de cafea în România, PepsiCo, A&D Pharma etc., informează FM Logistic, în comunicatul remis redacției.

Iată și celelalte precizări:

Pe o piață extrem de competitivă, FM Logistic a dezvoltat o cultură a inovației şi a îmbunătăţirii continue la nivelul întregii companii, pentru a oferi clienţilor o nouă ofertă de servicii prin expertiză și pentru a îmbunătăți în mod continuu procesele și echipamentele. În acest context, în cadrul platformei FM din Petreşti- un adevărat centru de copacking, s-au organizat teste cu robotul Sawyer (distribuit în exclusivitate în România prin Smart ID Dynamics)- o soluţie inovatoare pentru co-packing, eficientă, economică şi care permite un raport calitate-preţ foarte bun.

O soluţie inovatoare, flexibilitate ridicată şi preţ competitiv

Robotul Sawyer reprezintă o alternativă atractivă pentru soluţiile de ambalare care ne permite să oferim soluţii integrate de copacking cu o serie de avantaje precum:
– automatizarea operaţiunilor şi proceselor de copacking, înlocuind forţa de muncă în cazul sarcinilor dificile sau produselor grele,

– un număr mai mare de ore de lucru, poate funcţiona neîntrerupt chiar şi 16 ore/ zi, – poate fi utilizată în cadrul unei game diversificate de produse, de la cele alimentare şi cosmetice, până la produse farmaceutice sau mărfuri generale, – o creştere a productivităţii, putând suplini productivitatea unui om şi jumatate, chiar doi, în funcţie de procese, menţinând în acelaşi timp costurile sub control.

„ Mai mult decât atât, această inovaţie are impact pozitiv asupra clienţilor existenţi şi potenţiali, fiind în același timp o soluţie economică și rapidă şi făcând posibilă realizarea şi prezenţa pe piaţă a pachetelor promoţionale mai rapid decât oricând. De asemenea, bazându-ne pe excelenţă operaţională şi pe un parteneriat de tip „win- win” în relaţia cu clienţii, oferim servicii de calitate la un preţ competitiv, gândind permanent soluţii pentru optimizarea costurilor, să fim cu un pas înaintea competitorilor. Suntem nr.1 pe piaţă în furnizarea serviciilor de copacking şi ne gândim ca pe viitor să oferim soluţii integrate de copacking prin automatizare, soluţii de printing in-house al etichetelor, flexibilitate şi cost-saving.”, a declarat Laurenţiu TUDORACHE, Site Manager FM Petresti.

FM Logistic dezvoltă know-how-ul în copacking în platforma din Petreşti

În cadrul platformei FM Logistic de lângă autostrada A1 Bucureşti – Piteşti, în fiecare an sunt etichetate peste 10 milioane de unităţi şi sunt realizate peste 7 milioane de pachete promoţionale, prin diferite modalităţi (înfoliere cu PVC, împachetarea în pungi din polipropilenă, etichetarea cu timbru legal/ etichetă promoţională, pachete cadou, etc. ), prin intermediul celor 80 de oameni dedicaţi (ajungând până la 120 de angajaţi în perioadel

e cu vârf de activitate), a 4 maşini (Smipack FP 560A cu tunel T 450, maşină pentru „sleeving” şi „multipack carton”) şi 14 linii de copacking, de luni până vineri, în 2 schimburi de câte 8 ore, cu flexibilitatea de a lucra în 3 schimburi şi în weekend, în perioadele de vârf, în funcţie de solicitările clienţilor şi particularităţile proiectelor în curs de desfăşurare.

În prezent realizăm 100,000 de pachete/ săptămână ajungând la 250,000 de pachete în perioadele cu vârf de activitate şi având o capacitate de etichetare de 70,000 unităţi/ zi pe care o putem extinde cu uşurinţă până la 150,000 de unităţi/ zi.

Susţinem strategia de promovare a clienţilor prin intermediul know-how-ului în copacking, iar inovaţia şi creativitatea soluţiilor pot fi regăsite în cadrul diferitelor campanii promoţionale realizate pentru branduri renumite precum Durex, Scholl, Dettol, Veet, Calgon, Air Wick, Finish, Cillit, Vanish, Pepsi, Lay’s, Jacobs, Tassimo, L’Or, etc., pentru un numar de 1,250 de referinţe, în total, în cursul unui an.

„Pentru angajaţii în cadrul activităţii de copacking FM Petreşti, aceasta reprezintă o oportunitate pentru dezvoltare profesională continuă, încrederea, deschiderea şi performanţa stau la baza spirtului de echipă iar înţelegerea dorinţelor clienţilor şi identificarea soluţiilor optime pentru îndeplinirea acestora sunt esenţiale.”, a menţionat Marian STOICA- Co-packing Supervisor FM Petresti.

Pe parcursul a 50 de ani, un Grup independent și afacere de familie, FM Logistic a devenit unul dintre cei mai importanţi jucători logistici internaţionali care oferă soluţii logistice pentru optimizarea operaţiunilor din cadrul lanţului global de aprovizionare, de la depozitare şi distribuţie până la co-packing şi Supply Chain Management.

FM Logistic operează în 6 sectoare principale- alimentar, retail, industria bunurilor de uz casnic şi îngrijire personală, cosmetic/ produse de lux, farmaceutic, produse industriale şi electronice, este prezentă pe 3 continente, în 5 regiuni (Europa de Vest, Europa Centrală, Europa de Est, Asia şi America Latină), are 25,000 angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 1 miliard euro realizată în proporţie de 63% în afara Franţei, dovadă că aspectul internaţional al companiei este mai mult decât o realitate, este un avantaj major.

Planul de dezvoltare FM Logistic se bazează pe lângă expansiunea geografică şi pe inovaţie, aceasta realizându-se în conformitate cu normele pentru protejarea mediului. FM Logistic este pionier în crearea unor soluţii logistice inovatoare (AGV, drone, roboţi), fiind una dintre companiile care au implementat “pooling-ul” o soluţie inovatoare de consolidare a mărfurilor de acelaşi profil şi ale cărei rezultate au fost recunoscute, aducând numeroase premii de-a lungul anilor (premiată la SITL- târgul internaţional de servicii de logistică şi transport) sau crearea Collaborative Routing Centres (CRC®) în 2015.

Având în vedere tendinţele de consum, în 2015 FM Logistic a dezvoltat soluţia CityLogin – soluţie ecologică de distribuţie în interiorul oraşelor în conformitate cu solicitările de sustenabilitate la nivel European, implementată iniţial în Roma, apoi în Madrid şi Paris, şi în curând Milano, Varşovia şi Moscova.

În preajma aniversării a 50 de ani de la crearea companiei, FM Logistic a înfiinţat o fundaţie corporativă. Fundația FM are ca obiectiv susţinerea, încurajarea şi crearea unor proiecte de inovare socială, în domeniul inserţiei și în sprijinul copiilor defavorizaţi, din apropierea actualelor şi viitoarelor platforme FM.

Pentru mai multe informaţii: www.fmlogistic.com

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.