Sondaj MOL: Mașina, folosită iarna la fel de des ca în restul anului

Șoferii din România nu se lasă impresionați de anotimpul rece și continuă să folosească mașina iarna la fel de des ca în restul anului. Timpul acordat pregătirii autoturismului pentru sezonul rece este de până în 4 ore, iar în cele mai multe cazuri (peste 70%), bugetul alocat în acest scop este de sub 500 de lei.  

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:

Datele rezultă dintr-un sondaj realizat online de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, participanți în programul de loialitate MOL MultiBonus.

Cercetarea a arătat că doar jumătate dintre șoferi apelează la service-uri pentru a pregăti autoturismul de iarnă, deși peste 90% dintre participanții la sondaj au declarat că folosesc mașina la fel de mult pe timpul iernii ca în celelalte anotimpuri. 

Atunci când se pune problema pregătirii pentru iarnă, 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă. 

De asemenea, în proporții covârșitoare, repondenții au menționat că verificarea nivelului de antigel și a stării bateriei sunt printre operațiunile pe care le fac la începutul iernii. 

MOL înțelege, la rândul său, importanța utilizării unui produs special adaptat pentru sezonul geros, mai ales în cazul motoarelor care funcționează pe bază de motorină. Motorina EVO Diesel Plus asigură funcționarea motorului până la temperaturi de -42C, în funcție de specificațiile tehnice din fiecare stație.

Totodată, în stațiile MOL România sunt comercializate și consumabile auto (lichide de frână, antigeluri și lichide de spălat parbrizul marcă proprie MOL EVOX) care asigură protecția autoturismului pe timpul iernii și menținerea performanțelor tehnice ale acestuia chiar și în condiții meteo nefavorabile. 

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 80 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două combinate petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.940 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 240 în România.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.