„Supply Chain & Logistics Forum & Expo”, eveniment organizat de BusinessMark, și care reunește lideri și experți din industrie, ajunge pentru prima oară în această primăvară la Iași.
Evenimentul va avea loc pe 7 mai, la Palas Congress Hall, și va aduce în discuție strategii inovatoare în managementul lanțurilor de aprovizionare și logistică, cele mai noi tehnologii și soluții digitale și impactul aderării la Schengen asupra fluxurilor logistice.
Potrivit comunicatului transmis redacției, vor avea loc sesiuni de prezentări și un panel, în cadrul cărora vor fi abordate teme esențiale în acest an pentru sectorul logistic din România, printre care:
- România în Schengen: Oportunități și provocări pentru sectorul logistic după aderarea completă la Spațiul Schengen;
- Reziliența lanțului de aprovizionare: Strategii de adaptare în fața volatilității economice și a schimbărilor geopolitice;
- E-commerce și exigențele consumatorilor: Livrare rapidă, opțiuni flexibile și așteptări ridicate la nivel de customer experience;
- Digitalizarea și automatizarea operațiunilor: De la depozite inteligente și robotică la analiza datelor în timp real;
- Sustenabilitate și ESG: Strategii concrete pentru reducerea amprentei de carbon în logistică;
Au confirmat prezența în calitate de speakeri:
- Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG – nu înc
- Lucian Ilas, Director of Procurement & Supply Chain, Electroalf
- Steluța Creanga, Logistic Planning and Procurement Director, Efes Moldova
- Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
- Vasile Boldesco, Logistics Manager, Orbico Moldova
- Flavius Creț, Regional Branch Manager, Raben Logistics Romania, Vicepreședinte ARILOG
- Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
- Mike Hustiuc, Transport Logistics Manager, Misavan Tradin
- Mirela Scărlătescu, Supply Chain Consultant
- Kristof Schils, Commercial Director, ELI Parks
Moderator va fi Daniel Drăgan, managing partner, BusinessMark.
Această serie de evenimente vizează: directori de logistică, supply chain managers, manageri de transport și distribuție, directori operaționali, directori generali, directori financiari, manageri planificare, aprovizionare, depozite, directori import-export, directori comerciali și vânzari și reprezintă o platformă esențială pentru networking profesional, schimb de cunoștințe și descoperirea celor mai eficiente strategii și practici în domeniu.
Participanții vor avea oportunitatea de a interacționa cu experți ai industriei și de a obține insights valoroase despre viitorul supply chain-ului și logisticii în România și în context european.
Următoarele evenimente vor avea loc pe 2 iunie (Cluj-Napoca), 26 septembrie (București), 13 noiembrie (Timișoara).