Transportatorii germani vor controale mai stricte

Asociația Federală pentru Transportul de Marfă, Logistică și Managementul Deșeurilor (BGL),  din Frankfurt pe Main, a elaborat un plan în cinci puncte, cu ocazia începerii lucrărilor tehnice ale negocierilor de coaliție a noului guvern federal, ca parte a grupului de mobilitate.

Industria transporturilor și logisticii solicită, printre altele:

1. Combaterea dumpingului social printr-un control eficient privind aplicarea Pachetului Mobilitate, introducerea unor taxe de parcare în zonele de odihnă pentru camioane pentru parcatorii pe termen lung și interzicerea înnoptărilor în camioane pentru camionete.

2. Combaterea penuriei de șoferi și astfel asigurarea aprovizionării populației și a economiei prin construirea de locuri de parcare pentru camioane, care este de mult așteptată din motive de siguranță a traficului, reducerea birocrației la obținerea permiselor de conducere și posibilitatea dotării cu instalatii sanitare a cabinelor șoferilor.

3. Măsurile de protecție a mediului, care nu ignoră camioanele străine, cuprind toate soluțiile pe termen scurt disponibile în prezent și suport pentru costurile suplimentare enorme pentru propulsiile alternative, care garantează companiilor din industria transporturilor (aproape toate întreprinderile de familie) securitatea investițiilor și a planificării.

4. Creșterea siguranței traficului camioanelor prin introducerea obligatorie la nivelul UE a controlului adaptiv al vitezei de croazieră, înăsprirea cerințelor pentru asistenții de frânare de urgență și promovarea adecvată a asistenților de viraj.

5. Sprijin pentru digitizarea în sectorul logistic prin controlul digital al traficului pentru evitarea aglomerației, crearea securității juridice pentru scrisoarea de trăsură electronică, precum și proceduri standardizate digital și accelerate în domeniul transporturilor mari și grele.

Purtătorul de cuvânt al consiliului BGL, Dirk Engelhardt: „Industria transporturilor mijlocii se confruntă cu provocări enorme, având în vedere lipsa acută de șoferi, competiția de dumping în transportul rutier de marfă și nevoia de protecție a climei. Credem că așa-numita coaliție de progres formată din SPD, Verzi și FDP nu va lăsa industria noastră și antreprenorii săi mijlocii singuri să facă față acestor sarcini”.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.