WebEye, de 10 ani în România

Grupul WebEye Telematics Group din Ungaria împlinește 10 ani de activitate în România, perioadă în care filiala locală a înregistrat o creștere a afacerii de la 200.000 de euro la peste 3 milioane de euro, având în prezent un portofoliu consolidat de peste 900 de clienți, care dețin în total peste 11.000 de unități telematice active.

Compania locală, cu sediul la Oradea, mizează în continuare pe creșterea afacerilor, după ce anul acesta a reușit să câștige clienți importanți în România și să își diversifice oferta, în timp ce la nivel global, grupul s-a extins peste Ocean, deschizând un birou în SUA.

„Au fost ani intenși, care mărturisesc că nu știu când au trecut. Îmi amintesc că acum zece ani, când WebEye a ales România ca punct de plecare pentru extinderea internațională, clienții noștri nu prea reușeau să ne pronunțe numele. Astăzi trag speranță că lucrurile stau mai bine pentru că, iată, WebEye a reușit să își facă loc pe piața locală și să crească an de an. Mă bucură că afacerea din România este cea mai performantă din grup, după Ungaria, și am elemente care îmi dau motive să fiu optimist pentru cel puțin încă zece ani”, a spus Levente Gall, Directorul General al WebEye România.

Compania care oferă soluții telematice transportatorilor a avut drept clienți, la început, firme precum Rozoti Spedition, Proges/Pankarpathia, Stokker Logistics. A urmat, spre sfârșitul anului 2008, semnarea contractului cu Edy Spedition, care le vremea aceea avea o flotă de 800 de camioane.

Levente Gal

„Este important să câștigi noi clienți, mai ales astăzi când piața este saturată, majoritatea transportatorilor utilizând deja o soluție telematică. Dar consider că este la fel de important să reușești să îți fidelizezi clienții și mă bucur că avem numeroși clienți cu care lucrăm din primul an, pe care i-am văzut dezvoltându-se odată cu noi”, a mai spus Levente Gall.

Deși este lider de piață, WebEye consideră că succesul se atinge prin efort susținut și prin seriozitate în raport cu clienții, pe care trebuie să fii capabil să îi asiști non-stop. Cu atât mai mult cu cât telematica este un domeniu extrem de competitiv, dependent în mod esențial de avansul tehnologic și de creativitate. Acestea din urmă au făcut posibilă astăzi trecerea la WebEye2, o platformă de servicii cu un design nou, WebEye dashboard, cu facilități noi, care oferă soluții personalizate în funcție de cerințele fiecărui client. Practic, WebEye2 elimină vechiul sistem când clienții trebuia să aleagă dintr-o gamă de pachete.

Portofoliul actual de clienți al WebEye România include, printre altele, companiile Dianthus, Grifon, Ahead Logistics, BKN Tir Line, Corsaru Rosu, Geladi, Ice Age, LuxorComp, Agexim Spedition, Polach, Tabita Tour, MCA Invest, MVT Logistik, Naio Logistics, Ost Transport, Genova, Transolut, Luar, Speedline, Maracana, LPX Trans, Havi Logistic, Bontrans, Blue River, Eurolines/ Rombus.

WebEye are în prezent 50 de angajați în birourile sale din Oradea (2008), Timișoara (2010), Sibiu (2013), București (2015), Suceava (2016), Cluj (2017) și Brașov (2017).

WebEye – din 2008 până astăzi

An Cifră de afaceri (Euro) Număr de angajați
2008 192.000 5
2010 1 milion 10
2014 2 milioane 24
2016 3,2 milioane 45

WebEye Telematics Group

WebEye Telematics Group este format din Lambda-Com Ltd., societatea-mamă care se ocupă cu dezvoltarea soluțiilor de telematică – și WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 țări europene. În 2016, grupul a înregistrat o cifră de afaceri de peste 14 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluțiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediție și logistică pentru eficientizarea activității și reducerea costurilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.