VIDEO. Air France investeşte 50 milioane de euro în noile cabine mediu curier

Începând cu această lună, Air France a iniţiat un proces de îmbunătăţire a produsului său pe zborurile mediu curier (peste 2 ore de zbor), într-un program de investiţii de 50 de milioane de euro: compania va schimba treptat scaunele aeronavelor, va introduce o ofertă nouă de catering şi va oferi mai multă flexibilitate călătorilor business.

„Toate aceste schimbări includ şi zborul Bucureşti – Paris, un zbor de 3 ore şi 10 minute care, începând cu luna aprilie 2015, va avea şi meniu cald inclus, atât la clasa Economy, cât şi la clasa Business”, anunță compania aeriană, în comunicatul remis redacției.

Modificarea produsului mediu curier s-a făcut ținând cont de rezultatul unui studiu realizat printre clienți Air France și specialiști în călătorii, în total compania analizând peste 10.000 de opinii și sugestii despre produsele sale.

Noile scaune vor fi montate în 24 de aeronave Airbus A319, în prima jumătate a anului 2015, și în 25 de aeronave Airbus A320, în prima jumătate a anului 2016. În total vor fi instalate 7.800 de scaune din piele, mai confortabile și mai ergonomice.

Scaune Mediu curier

Un nou tarif pentru călătorii business: Economy Flex

Air France acordă o atenție deosebită clienților săi care călătoresc în interes de afaceri. Aceștia reprezintă aproape 30% din totalul pasagerilor companiei pe segmentul mediu curier și pun pe primul plan eficiența și flexibilitatea călătoriilor.

Acesta este motivul pentru care Air France a introdus un nou tarif, “Economy Flex”. Tariful include mai multe beneficii exclusive si se adresează în principal călătorilor business care zboară în cabina Economy:

– Biletele sunt rambursabile şi pot fi modificate gratuit în aceeaşi clasă de rezervare

– Transportul unui bagaj de cală cu o greutate nu mai mare de 23 de kilograme va fi gratuit. În cabină, sunt permise un bagaj şi un accesoriu (geantă, laptop, aparat foto) cu o greutate totală de 12 kg

– Acces la serviciul SkyPriority ce ofera prioritate la check-in, îmbarcare şi recuperarea bagajului

– Un loc garantat în partea din faţă a cabinei Economy

– Sunt câştigate 200% mile, ca parte a programului de loialitate Flying Blue.

Meniu Mediu Curier

“Trebuie să fim în ofensivă pentru a câștiga bătălia pe rutele mediu curier. Cu aceste noi cabine, ne dorim să fim printre cei mai buni din lume. Câștigarea preferinței fiecărui client la plecarea din Europa este acum o prioritate strategică a planului nostru Perform 2020”, a declarat Frédéric Gagey, preşedinte şi CEO al Air France.

Air France (www.airfrance.ro), împreună cu filiala sa regională HOP!, operează 1.500 de zboruri zilnice atât în Franța, cât și în restul Europei și în întreaga lume. Flota sa cuprinde 348 de aeronave. Începând cu anul 2004, AIR FRANCE KLM este unul dintre cei mai mari jucători în transportul aerian, la nivel mondial, şi lider de piață pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa.

În 2014, Air France si KLM au transportat 87,3 milioane de pasageri. Cele două companii aeriene oferă, în prezent, clienților acces la o rețea care acoperă 231 de destinații în aproape 100 de țări prin hub-urile de la Paris-Charles de Gaulle și Amsterdam-Schiphol.

Air France

Programul de fidelizare Flying Blue este lider în Europa și are peste 24,5 milioane de membri. Air France, KLM și partenerii lor, Delta și Alitalia, operează cel mai mare joint-venture trans-Atlantic, cu peste 250 de zboruri zilnice.

Air France și KLM sunt companii membre ale alianței globale SkyTeam care numără 20 companii aeriene membre și care oferă pasagerilor din întreaga lume acces la o rețea globală de peste 16,323 de zboruri către peste 1,052 de destinații din 177 de țări. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.