Al doilea pod al pasajului Mihai Bravu, gata în decembrie. GALERIE FOTO

Primarul general Sorin Oprescu a inspectat astăzi şantierul celui de-al doilea pod (687,7 m lungime şi 7,8 m lăţime) al pasajului Mihai Bravu şi a anunţat că “într-o lună, o lună și jumătate, sper să putem circula pe el”. Astfel, bucureştenii vor avea în decembrie un pic mai liber traficul rutier la intersecția Șos. Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Văcărești.

Structura podului metalic este terminată integral iar acum se toarnă betonul de pantă.

În această săptămână se va executa hidroizolația iar săptămâna viitoare va fi turnat betonul asfaltic de poduri și va fi definitivată vopsitoria arcelor metalice.

Ieri au început testele de încercări pentru viaduct și podul metalic, ambele fiind încărcate cu diferite convoaie de vehucule, pentru a fi măsurate caracteristicile podului ce trebuie să fie în limitele proiectului.

„Sunt multumit de ritmul lucrărilor şi este important că au trecut doar patru luni de la începerea lucrărilor la acest de-al doilea pod şi iată că acum este finalizat 95%”, a declarat Oprescu.

pasaj m bravu, pod foto7

Pasajul Mihai Bravu are două poduri supraterane paralele, cu câte 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens, şi rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale ale oraşului: Splaiul Unirii/râul Dâmbovița, pe de-o parte, şi intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, pe de alta.

Se va realiza, astfel, continuitatea traficului în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului – a cărui construire se află în întârziere cu circa două săptămâni, potrivit lui Oprescu.

pasaj m bravu, pod foto3

rimul pod pe sensul de circulație Văcărești – Mihai Bravu, în lungime de 675,40 m şi cu lăţimea de 7,8 m, a fost finalizat și dat în folosință la 1 iunie a.c..

Patru mari cartiere (cu peste 600.000 de locuitori) – Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina – sunt acum legate între ele, în conexiune cu zona de nord a orașului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar și cu alternative față de inelul interior de circulaţie al oraşului, reprezentat de Mihai Bravu, Ștefan cel Mare, fapt ce duce la descongestionarea din zona centrală.

pasaj m bravu, pod foto1

Inelul principal de circulaţie din care face parte şi acest pasaj include: Pasajul Basarab – Bd. Nicolae Titulescu – Pasajul Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara – Şos. Ştefan cel Mare – Şos. Mihai Bravu – Calea Văcăreşti – Şos. Olteniţei – Şos.Viilor – Bd. Tudor Vladimirescu – Şos. Panduri – Bd. Geniului – Şos. Grozăveşti – Pasaj Basarab).

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.