COTAR: Problemele taximetriștilor determină alianțe politice inimaginabile!


fotounion-48511Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (COTAR) își exprimă speranța că “Partidul România Unită (PRU) și mai ales domnul Sebastian Ghiță, precum și aliații politici ai acestuia și ai partidului pe care-l reprezintă, vor susține eliminarea pirateriei din transporturi în general și din taximetrie, în special, și după intrarea în Parlament”.

Iată precizările, în comunicatul remis redacției:

“Menționăm că mai mulți membri COTAR au intrat în cursa pentru parlament, din partea PMP, dar nu am amestecat problemele pirateriei din transporturi cu lupta electorală. Constatăm, însă, că alți politicieni au preluat cauza pentru care noi luptăm de mulți ani. Acceptăm să fim susținuți în acest demers de celelalte partide, în special după alegerile de duminica viitoare.

Spre surprinderea noastră, lupta pentru eliminarea pirateriei din taximetrie pare a fi creat deja, indirect, subiect de campanie pentru PRU, dar dacă acestia au decis să se alăture luptei noastre – pe care noi nu am politizat-o, indiferent de opțiunile politice ale membrilor noștri -, acceptăm cu bucurie ca domniile lor să voteze, în viitorul Parlament, legile care-i apără pe taximetriști și pe transportatorii din România. Sperăm să nu se răzgândească acești politicieni, atunci când vor afla că unii membri COTAR candidează din partea PMP și să-și țină promisiunile de a lupta împotriva pirateriei.

Menționăm, de asemenea, că noi, transportatorii, nu am cerut eliminarea UBER de pe piață, ci intrarea în legalitate a acestui sistem. Nu dorim eliminarea concurenței, ci o concurență loială, în care toți actorii pieței să fie egali în fața legilor statului român.

Apreciem, pe această cale, decizia conducerii Aeroportului “Henri Coandă” din Otopeni de a elimina reclama la sistemul UBER, chiar a doua zi după comunicatul de presă din partea COTAR. Activitatea UBER este nereglementată în România, deci se află în afara legii. Pirații de la aeroport strică imaginea companiilor de taxi din România și chiar imaginea României în lume. Noi am purtat negocieri ani în șir, pentru activitatea desfășurată la Aeroportul Henry Coandă. Am respectat absolut tot ce ni s-a impus. În această vară, Guvernul a simțit nevoia să dea chiar o Ordonanță de Urgență, pentru a reglementa volumul obligatoriu al mașinilor care operează ca taximetre la aeroport.

Dorim să asigurăm un transport civilizat, un tarif unic, reactualizat în funcție de costuri, fără piraterie, fără posibilitatea de negociere, dar și să garantăm siguranța și confortul clienților care au nevoie de transport în regim de taxi și transport prin curse regulate, iar pentru aceasta toți trebuie să respecte legile în vigoare. În caz contrar sunt „pirați””.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.