Galerie FOTO. Restricţii la şantierul pasajului Mihai Bravu. Autobuzele 133, pe traseu deviat

Traficul rutier va fi restricţionat începând de vineri, 22 noiembrie, în rondul din intersecţia Cal. Văcăreşti/Şos. Mihai Bravu din Bucureşti, pentru a permite constructorului să continue lucrările la pasajul Mihai Bravu. Din această cauză, autobuzele liniei 133 vor circula pe traseul de bază numai între terminalul ,,Gara Basarab’’ şi intersecţia Cal. Văcăreşti/Bd. Tineretului, informează RATB.

În zona intersecţiei Cal. Văcăreşti/Bd. Tineretului, autobuzele 133 vor opri în staţia nou înfiinţată ,,B-dul Tineretului’’, amplasată pe Cal. Văcăreşti după intersecţia cu B-dul. Tineretului.

De la aceeaşi dată, se suspendă staţia ,,B-dul. Tineretului’’, aferentă liniei 634, amplasată în rondul de la intersecţia Calea Văcăreşti/Şos. Mihai Bravu, sens ,,Bucur Obor”.

Lucrări reluate în forţă

Amintim că lucrările la pasajul Mihai Bravu din Bucureşti au fost reluate recent de asocierea Astaldi Spa-Astalrom SA, după 2 ani şi jumătate de la debutul lor de către Romstrade, care le-a abandonat 10 luni mai târziu.

Primarul general Sorin Oprescu a inspectat recent şantierul şi a constatat că „primul pod începe să prindă contur”. În ritmul constructorilor de acum, podul va fi deschis traficului în luna martie anul viitor, iar al doilea pod, în decembrie 2014.

Acum însă, valoarea investiţiei a crescut la 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, faţă de 99,4 milioane lei, fără TVA, cât fusese stabilită iniţial de Primăria Capitalei.

pasaj, pod mihai bravu

Primul pod (Calea Văcăreşti-Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea (Mihai Bravu-Calea Văcăreşti), de 687,70 m. La lăţime sunt egale: 7,80 m. Podurile gemene – şi paralele – vor avea câte 2 benzi de circulaţie pe sens şi vor supratraversa Splaiul Unirii/Râul Damboviţa şi intersecţia Prelungirea Şos. Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor.

După rezilierea contractului cu Romstrade, anul trecut, Primăria Capitalei a atribuit noul contract în august anul acesta, prin licitaţie restrânsă accelerată, iar termenul de finalizare a lucrărilor este de 15 luni, adică decembrie 2014.

pasaj mihai bravu, pod 2

Astaldi este unul dintre cei mai activi constructori pe piaţa locală. Printre proiectele de referinţă se numără Arena Naţională, Pasajul Basarab şi Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei-Universitate, dar şi construirea unor tronsoane de autostradă.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.