Parteneriat Fiat – CSM București

Auto Italia a început, în 3 octombrie, parteneriatul cu echipa de handbal feminin a Clubului Sportiv Municipal (CSM) București, în cadrul căruia oferă spre utilizare jucătoarelor, pentru o perioadă de 12 luni, opt autoturisme. 

Este vorba despre unități Fiat 500, cu o motorizare de 1.2, 69 CP, cu 4 cilindri în linie. Nivelul de echipare al autoturismelor se numește Lounge și oferă un sistem multimedia modern și prietenos, beneficiind de un ecran tactil de 5 inchi, cu funcție Bluetooth și radio cu porturi USB, AUX-IN și 6 difuzoare.

Fiat 500 are servodirecție electrică DualDrive, iar volanul îmbrăcat în piele oferă o accesibilitate și un confort sporit, datorită comenzilor aplicate la îndemâna șoferului.

Cele opt „Tigroaice” care vor utiliza Fiat 500 sunt: Andrea Lekic, Dragana Cvijic, Jelena Grubisic, Itana Grbic, Andrea Klikovac, Elizabeth Omoregie, Carmen Martin, Linnea Torstensson.

„Știm cât de mult contează lucrul în echipă, iar echipa noastră, de astăzi, s-a mărit. Suntem fericiți că am semnat parteneriatul cu Fiat și sunt convinsă că de acum încolo vom fi și mai puternici. Ne dorim ca această colaborare să fie una de bun augur pentru ambele părți implicate și sperăm să parcurgem un drum cât mai lung împreună”, a declarat Gabriela Szabo, directorul general al CSM.

La rândul său, Răzvan Ionescu, directorul comercial al Fiat, a afirmat: „Suntem foarte onorați de parteneriatul pe care l-am semnat cu CSM București – Secția Handbal Feminin și avem încredere că echipa va reuși să obțină rezultate bune în sezonul 2019/2020, beneficiind de astăzi și de suportul Auto Italia. Fiat 500, modelul pe care handbalistele CSM București îl vor conduce în cadrul parteneriatului nostru, este cel mai de preț exponent al istoriei mărcii Fiat și al grupului FCA în Europa, un model cu o istorie bogată și performanțe inegalabile din punct de vedere al menținerii unei valori ridicate în timp. Se aseamănă întrucâtva cu tradiția handabalului feminin românesc, dacă putem spune astfel. Ne dorim ca, în primul rând, CSM București să reprezinte handbalul feminin românesc în Europa, în DELO WOMEN’S EHF Champions League, la un nivel cât mai înalt și sperăm ca în 2020 să vedem marca FIAT în Final Four-ul competiției. Mult Succes!”. 

În urmă cu 120 de ani, la data de 11 iulie 1899, la Torino, se înființa Società Anonima Fabbrica Italiana di Automobili Torino – F.I.A.T. Primul automobil construit a fost modelul 4 HP, care în anul 1900 ajunsese la 24 de unități produse. Perioada de la finalul secolului ‘19 a fost reprezentată de inițiative de amploare, de multă creativitate și idei revoluționare, iar prima fabrică de automobile din Italia avea să devină curând, una dintre cele mai importante companii auto din lume. 

Exponent al Dolce Vita și al eleganței italiene, Fiat 500 a fost construit pentru prima dată în 1957. Neschimbat vreme de șase decenii, Fiat 500 a prezentat de-a lungul timpului reinterpretări diferite, dar prestanța sa a rămas mereu una exclusivistă. Acesta este unul dintre secretele tinereții fără bătrânețe ale modelului. Designul său a continuat să mențină spiritul inconfundabil, a aprins imaginația artiștilor și a creatorilor de modă, care la rândul lor i-au oferit reinterpretări elegante, exclusiviste sau sportive.

Fiat 500 a obținut, în 2017, distincția “Corporate Art Awards” acordat de MoMA (Museum of Modern Arts) – New York, pentru cel mai iconic model produs de Fiat de-a lungul timpului, ambasador al Italiei peste hotare și simbol al creativității italiene. Muzeul a achizițonat un exemplar Fiat 500 F, cel mai popular model 500 din toate timpurile, care a fost produs între anii 1965 și 1972. Modelul este expus în prezent în cadrul muzeului și se bucură de privirile admiratorilor.  

Grupul Auto Italia are o prezență importantă pe piața auto din România, începând încă din anul 1993. În calitate de importator oficial al modelelor comercializate de grupul FCA, Auto Italia acoperă atât segmentul de autoturisme, prin marcile Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Maserati, cât și segmentul de vehicule comerciale, prin gama Fiat Professional.

Auto Italia este o companie care, în prezent, numără o rețea extinsă de 36 de dealeri la nivel național și patru showroom-uri proprii în Capitală.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.