Pasajul Piaţa Muncii este gata, tramvaiele 1, 46 şi 56 revin pe traseu

Primăria Municipiului Bucureşti a finalizat, în sfârşit, reabilitarea pasajului de la Piaţa Muncii, astfel că de mâine, 20 decembrie, tramvaiele 1, 46 şi 56 îşi vor relua circulaţia pe Şos. Mihai Bravu şi pe B-dul Basarabia – Calea Călăraşilor. Lucrările la pasaj s-au lungit pe 4 ani iar ultima parte a proiectului – modernizarea infrastructurii de tramvai din intersecţia de la Piaţa Muncii – a început în iulie a.c., cu oprirea circulaţiei tramvaielor în zonă.

Acum, traficul în zonă va fi reluat şi pe şine, astfel că:

  • Linia 1 va reveni pe traseul inelar, de la terminalul ,,Şura Mare’’, pe Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian,  Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare, până la ,,Şura Mare’’.
  • Linia navetă de autobuze 634 va reveni pe traseul anterior, între terminalele ,,Romprim’’ şi ,,Baba Novac”, pe Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Cal. Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu.
  • Liniile 40 şi 56 vor reveni pe traseul de bază de la intersecţia Calea Călăraşilor/ Str. Traian, pe Calea Călăraşilor, Bd. Basarabia, apoi traseele actuale.
  • Linia navetă 656 se desfiinţează.

Lucrările la Pasajul Muncii au constat în:

  • consolidarea elementelor de rezistenţă a pasajului
  • refacerea hidroizolaţiei
  • consolidarea galerei edilitare aferentă pasajului
  • modernizarea acceselor la metrou
  • montarea unui nou parapet de protecţie pe pasaj
  • modernizarea căii de rulare a tramvaiului şi a reţelei de contact pentru tramvaie
  • refacerea peroanelor pentru călători
  • modernizarea carosabilului
  • lărgirea bretelelor pasajului
  • refacerea spaţiilor verzi
  • modernizarea sistemului de iluminat public
  • refacerea trotuarelor.

Magda SEVERIN

Imagine: Jean-Mihai PÂLŞU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.