Pasajul Pipera se deschide in doua zile

Dupa inca 2 zile de restrictii bucurestenii vor putea circula, in sfarsit, pe pasajul Pipera. Primarul general Sorin Oprescu anunta prelungirea perioadei de restrictii pe locala nord-estica a pasajului suprateran, intre str. Barbu Vacarescu si inceputul rampei estice a pasajului, in perioada 25 – 27 aprilie, pentru finalizarea lucrarilor la sol. Circulatia autovehiculelor se va desfasura deviat pe Sos. Petricani si pe traseul Pipera-Tunari – Str. Erou Iancu Nicolae. Edilul-sef precizeaza insa ca pasajul este “pe ultima suta de metri” – cum a spus, de altfel, si in toamna trecuta, dar acum il credem pe cuvant, dupa inspectia facuta la fata locului.

“In cateva zile va fi gata si vom da drumul circulatiei. Si eu imi doresc, la fel ca si cetatenii de aici, si imi pare rau ca a mai durat ceva timp, insa pasajul nu a fost amanat pentru ca a vrut Oprescu. A fost amanat pentru ca nu s-ar fi putut circula normal. A fost nevoie ca Enel-ul sa si mute miile de fire care trec pe la baza podului, a fost nevoie sa relocam canalizatia si sa finalizam legaturile acesteia cu canalizatia existenta. Dupa 4 luni de iarna, era o nebunie sa dam drumul fara a termina tot. In total insa, lucrarile la acest obiectiv au durat un an si jumatate, ceea ce nu e mult pentru o lucrare de o asemenea importanta”, a declarat primarul general, la piciorul pasajului.

Camere de supraveghere

Odata ce va fi deschis circulatiei, 48.000 de masini vor tranzita zilnic pasajul Pipera, pe fiecare sens, eliberandu-se astfel Calea Floreasca si B-dul Barbu Vacarescu. “Pasajul Pipera va fi monitorizat si intra in managementul traficului, camerele fiind deja amplasate in intersectiile cu Barbu Vacerscu si cu Calea Floreasca. Pentru a-i proteja pe cei care locuiesc in zona, podul a fost dotat si cu panouri fonoizolante. In momentul in care vom deschide circulatia vom monitoriza insa nivelul de poluare fonifca, asa cum am facut si la Pasajul Basarb”, a mai spus Oprescu.

Madalin Dumitru, seful Directiei Infrastructura din cadrul PMB, a aratat ca in acest moment se executa ultimele lucrari la sol: “In momentul de fata, se fac ultimele lucrari la nivelul solului, pentru a reintregi partile afectate de relocarea si finalizarea retelelor de utilitati. De asemenea, se executa ultimele racorduri, se toarna asfaltul pe cele doua locale, se monteaza semnele de circulatie si marcajele rutiere, in asa fel incat lucrarea sa poata fi data bucurestenilor”.

Fisa tehnica:

  • soseaua Pipera a fost largita la 6 benzi a (fata de 2, cate au fost initial), intre Calea Floreasca si calea ferata Bucuresti –Constanta. Supralargirea era necesara pentru asigurarea accesului in zona de nord a Capitalei dinspre A3, si nu influenteaza negativ circulatia pe Barbu Vacarescu, artera ce face legatura intre DN1 si inelul principal de circulatie.
  • pasajul supratraverseaza B-dul Barbu Vacarescu si Calea Floreasca pe o lungime de 580 m si o latime de 14 m, cu latimea rampei de 160 m.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.