Persoanele din Sectorul 1 Bucureşti care au cărțile de identitate expirate, pierdute sau distruse și doresc să se prezinte la vot în 2 noiembrie își pot schimba buletinele inclusiv în ziua alegerilor. Actele de identitate vor fi eliberate în aceeași zi, cu respectarea procederilor O.U.G. nr. 97/2005.
Programul de lucru cu publicul al birourilor de Evidență a Persoanei din Sectorul 1 a fost prelungit în preziua și ziua scrutinului, pentru a da posibilitatea tuturor cetățenilor din această zonă a Capitalei să-și poată exercita dreptul de vot la alegerile prezidențiale.
Astfel, birourile Serviciului de Evidență a Persoanei vor funcționa în zilele de sâmbătă și duminică, după următorul program:
Sâmbătă, 1 noiembrie, între orele 08.00 – 16.00;
Duminică, 2 noiembrie, între orele 08.00 – 21.00.
Cetățenii care domiciliază pe raza Sectorului 1 sunt așteptați la unul dintre cele cinci Birouri ale Serviciului de Evidență a Persoanei, cu sediile în:
- Biroul nr. 1 de Evidență a Persoanelor – Piața Amzei nr. 13;
- Biroul nr. 2 de Evidență a Persoanelor – Str. Arhit. Ion Mincu nr. 15;
- Biroul nr. 3 de Evidență a Persoanelor – Str. General Berthelot nr. 34;
- Biroul nr. 4 de Evidență a Persoanelor – Str. Ion Neculce nr. 6;
- Biroul nr. 5 de Evidență a Persoanelor – Bd. Bucureștii Noi nr. 54.
Cu excepția Biroului nr. 1, celelalte patru birouri își au sediile în incinta secțiilor de poliție.
Documente
Pentru a-și reînnoi B.I/C.I, persoanele trebuie să prezinte următoarele documente:
– certificat de naștere
– certificat de căsătorie sau, după caz, hotărâre de divorț rămasă definitivă și irevocabilă
– dovada spațiului de locuit.
Persoanele care nu dețin o locuință proprietate personală trebuie să fie însoțiți de proprietarul imobilului unde locuiesc pentru a face dovada de primire în spațiu.
Contravaloarea cărților de identitate și taxa de timbru fiscal se vor achita la ghișeele Birourilor de Evidență a Persoanei Sector 1. (M.S.)