Vola.ro, ambiții mari

Vola.ro își propune ca, până în luna august 2019,  să ajungă la jumătate de milion de clienți de la lansare. La finalul anului trecut, peste 440.000 de români și-au cumpărat bilete de avion folosind Vola.ro. 

Daniel Truică

Conform unui studiu Mercury Research realizat în luna aprilie a acestui an, Vola.ro este cea mai de încredere agenție de turism online din România, precum și cea mai utilizată, cota sa de piață atingând 60%.

Jumătate de milion de turiști și creștere a cifrei de afaceri   

În 2018 Vola.ro avut o cifră de afaceri în creștere cu 33% față de 2017. Perspectivele sunt pozitive pentru prima jumătate a anului: de la începutul anului și până acum, echipa Vola.ro a emis peste 160.000 de bilete de avion, iar cele mai cerute destinații rămân marile orașe europene, unde românii călătoresc la studii sau serviciu. Londra, Madrid, Paris, Roma, rămân cele mai căutate destinații.

Încrederea, siguranța și ușurința cu care folosesc platforma sunt criteriile principale în alegerea agenției de turism online pentru români 

Turiștii români caută un bilet de avion o dată la 2 secunde folosind Vola.ro, jumătate dintre ei își rezervă biletul de avion pe un dispozitiv mobil și anual sunt înregistrate și rezolvate peste 320.000 de apeluri la serviciul de Relații cu Clienții Vola.ro disponibil non stop. În urma chestionarului, Vola.ro a fost recomandată prietenilor și/sau cunoștințelor de către respondenți cu până la 50% mai mult decât următoarea agenție, Vola situându-se în top 3 agenții recomandate din România și singura agenție online din acest top.

Biletele de avion și cazările la hoteluri, cele mai achiziționate produse turistice de către români

Indiferent că discutăm despre turiștii care rezervă online sau offline, în topul produselor turistice achiziționate de aceștia se află biletele de avion și cazările la hoteluri. Transferurile la sau de la aeroport și serviciile de rent-a-car sunt cel mai puțin căutate de români.

„Suntem deja în 12-lea an de activitate și am fost martorii migrării industriei din offline spre online. Mă bucur să văd că piața s-a rafinat și că turiștii sunt din ce în ce mai exigenți în a-și oferi încrederea unui agent de turism. O treime din clienții noștri spun despre noi că suntem o companie de încredere iar faptul că vom atinge în curând pragul de jumătate de milion de clienți, ne obligă și mai mult să fim suportul turiștilor noștri atunci când au nevoie”, a declarat Daniel Truică, co-fondator și CEO Vola.ro. 

„Piața de turism online câștigă teren și agențiile se diferențiază într-un interval de timp relativ scurt. În alegerea agenției, clienții iau în considerare într-o mare măsură nivelul de încredere fată de acea agenție, ofertele și pachetele pe care le oferă sau calitatea serviciului cu clienții”, a declarat Ingrid Lambru, director de marketing Mercury Research. 

Studiul Mercury Research a fost efectuat în luna aprilie  a acestui an pe un eșantion reprezentativ din mediul urban și a urmărit să identifice diferite comportamente din piața turistică din România, precum și să compare cele mai cunoscute agenții de turism din țară și raportul online versus offline în turismul românesc. Conform acestui studiu, Vola.ro este cea mai utilizată și mai recomandată agenție online de turism din România.  

În 2019, Vola a fost desemnată, printr-un studiu Mercury Research, drept cea mai de încredere și cea mai recomandată agenție de turism online din România. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât ca cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți. Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.  

De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch.  

În 2018, Vola.ro a avut o cifră de afaceri de aproximativ 9.2 milioane de EUR, în creștere cu 33% față de 2017.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.