Volvo Cars va reduce drastic emisiile de carbon

Volvo Cars a lansat unul dintre cele mai ambitioase planuri din industria auto, ce are ca scop reducerea amprentei de carbon cu 40% pe fiecare mașină, până în anul 2025. Acesta este primul pas tangibil către ambiția companiei de a fi neutră cu emisiile asupra mediului.

Planul incude actiuni concrete, fiind dezvoltat in linie cu angajamentul global din 2015 de la Paris, care are ca scop limitarea incalzirii globale cu 1.5 grade Celsius peste nivelul de referinta.

Ambitia pana in 2040 a Volvo Cars, prevede mult mai mult decat reducerea emisiilor de CO2 prin electrificare completa, o alta arie in care compania este pionier. Va avea totodata in vedere reducerea emisiilor de carbon pentru intreaga retea de productie sau in lantul logistic, precum si un proces de reciclare activa si reutilizare a materialelor.

Pe termen scurt, catre procesul de atingere al ambitiei 2040, Volvo Cars va implementa o serie de masuri ambitioase, in eforturile sale de a reduce valorile anuale de emisii de carbon cu 40% pentru fiecare autoturism, in perioada 2018-2025. Compania estimeaza ca pana la acel moment, intreg sistemul de productie va fi complet neutru in raport cu mediul.

Transformam compania noastra prin actiuni concrete, nu angajamente simbolice”, a declarat Håkan Samuelsson, CEO-ul companiei. „In cadrul Volvo Cars, vom aborda ceea ce putem controla, si anume, atat lantul de operatiuni, cat si emisiile masinilor noastre. Si vom aborda ceea ce putem influenta, prin invitatia de implicare a furnizorilor nostri si a sectorului energetic, in atingerea unui viitor neutru din punct de vedereal impactului asupra climei”.

In atingerea obiectivului de reducere semnificativa cu 40% a emisiilor de noxe pentru fiecare masina, compania a prezentat planurile pentru cateva dintre ariile sale operationale. Scopul comunicat anterior, de a genera 50% vanzari globale din masini 100% electrice, pana in anul 2025, ramane unul proeminent, cu rezultate in reducerea cu 50% a emisiilor CO2, in perioada 2018-2025.


Alte obiective pe termen scurt includ reducerea cu 25% a emisiilor de CO2 aferente lantului de distributie global pana in 2025, includerea a 25% plastic provenit din reciclare in masinile Volvo pana in 2025 si reducerea cu 25% a amprentei de carbon generata de toate procesele operationale ale companiei, incluzand sistemul de productie si logistica.

Volvo Cars a fost primul producator conventional de masini care s-a angajat catre o electrificare imediata a produselor si eliminarea rapida a motoarelor cu combustie interna. Incepand cu acest an, fiecare Volvo nou va fi electrificat, iar astazi compania Volvo lanseaza primul model 100% electric: Noul XC40 Recharge. Incepand cu noul XC40 Recharge, Volvo Cars va prezenta public media anuala a emisiilor de carbon
pentru fiecare model nou.

XC40 Recharge este primul model al companiei din linia Recharge. Recharge va fi denumirea generica pentru toate autoturismele Volvo, atat plug-in cat si integral electrice. Aceasta noua linie de modele, Recharge, are ca scop cresterea vanzarilor de autoturisme plug-in si electrice, prin incurajarea cu subventii a conducatorilor auto, in vederea utilizarii modului „Pure” cat mai mult posibil.

Despre Volvo Cars în România

În România, Volvo Cars este reprezentat de Grupul Euro Inter Trade, înființat în 1990 iar autoturismele sunt distribuite prin sucursala Forum Auto, care are peste 20 de ani de experiența pe piața locală. EIT – Forum Auto a intrat în 2019 în Volvo Excellence Club. Doar cinci importatori din toate țările EMEA au primit acest statut drept recunoaștere a calității și a performanței obținute.

Despre Volvo Car Group

Volvo a început producția în anul 1927. Astăzi, Volvo Cars este una dintre cele mai cunoscute și respectate brand-uri auto din lume, cu vânzări de 624,253 mașini în aproximativ 100 de țări în anul 2018. Compania Volvo Car Corporation din Suedia a fost cumpărată in anul 1999 de Ford Motor Company din SUA.

Din 2010, Volvo Cars este deținută de Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) din China. Producția modelelor Volvo este acum realizată atăt în Europa (Suedia), cât și în Asia (China).

În 2018, Volvo a vândut peste 600 000 de unități, un număr recod de la înființarea companiei, în 1927. Anul trecut a fost de asemenea și al cincilea consecutiv cu vânzări record pentru compania suedeză, performanță susținută de modelele XC60 și XC90.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.