Electric Club

Modelul suedez. Grevă la Tesla

Mecanicii din 10 ateliere Tesla din Suedia au intrat în grevă din 27 octombrie: primul de acest gen la constructorul de mașini electrice. Acțiunea...

BEI împrumută Iveco cu 500 de milioane de euro

Grupul Iveco va primi până la 500 de milioane de euro de la Banca Europeană de Investiții (BEI) pentru decarbonizarea transporturilor. Împrumutul, cu un profil...

Irizar la Solutrans 2023

Grupul Irizar este în prezent capabil să ofere vehicule pentru toate tipurile de caroserii de camioane. Vehiculul proaspat introdus este echipat cu a treia generație...

Parlamentul UE votează împotriva interzicerii totale a motoarelor neelectrice

Parlamentul UE și-a adoptat poziția cu privire la noile standarde de CO2 pentru camioane și autobuze și este acum pregătit pentru negocieri cu statele...

Eurowag: Electrificarea transportului de marfă necesită investiții țintite

Electrificarea transportului de marfă necesită investiții țintite și bine gândite în infrastructura de încărcare, potrivit raportului Eurowag. Modificările legislative, cum ar fi taxa de...

IVECO investește un miliard de euro anul viitor

Anul 2024 va fi plin de provocări. Pentru a încheia evenimentul de lansare din Spania, a fost făcut un anunț special despre un parteneriat...

Teste de zbor pentru cel mai mare dirijabil electric din lume

Se numește Pathfinder 1 și, după 10 ani de dezvoltare, a efectuat primele teste de zbor în Silicon Valley. Este vorba de dirijabilul electric...

Frâne electrice de la ZF

Firma, ZF Friedrichshafen AG, declară că frânarea va fi următoarea instalație controlată electric, datorită frânei prin cablu electric. Premisa de bază a noii tehnologii...

Începe producția de serie la Bourg-en-Bresse pentru Renault Trucks E-Tech T...

Producția de serie a camioanelor electrice de mare tonaj de la Renault Trucks tocmai a început la uzina din Bourg-en-Bresse.Această fabrică asamblează camioanele mărcii...

Dube de la Amazon/Rivian

Rivian Commercial Van este platforma pe care se bazează duba electrică personalizată pentru Amazon. Ea este proiectată de la zero, acordând prioritate siguranței și...

VOLVO TRUCKS. Modelele electrice Volvo FL și FE au fost actualizate

Cu o autonomie de până la 450 km, un timp de încărcare cu 50% mai scurt și cu noi sisteme de siguranță activă, camioanele...

Cap tractor cu hidrogen

Scopul principal al camionului Taurus de la Pure Hydrogen este de a redefini cadența vehiculelor grele cu motoare electrice care ies pe drum. Cu...

Oman modifică benzinăriile

Chiar dacă nu mulți dintre noi vor trece prin Oman, informația următoare este relevantă ca atitudine pentru viitor: toate benzinăriile din sultanat vor fi...

Greenpeace este supărat pe fabricanți

Anul acesta, în clasamentul auto anual al Greenpeace Asia de Est, Suzuki a primit cel mai mic scor urmat de Great Wall Motor și...

Pepper renunță la clienții transportatori

Compania Pepper din Germania își făcuse un nume din conversia de vehicule comerciale grele, însă în viitor, se va concentra pe domeniul său de...

Navete electrice, în Hamburg

Până în 2030, în Hamburg ar putea exista circa 10.000 de navete autonome. Soluția va fi un serviciu de transport la cerere, care completează...

Hidrogen pe țeavă, în Germania

După cum se știe, nu doar autovehiculele trebuie să renunțe la combustibilii fosili, ci și multe alte industrii. Drept urmare, gazele naturale vor fi...

24M prezintă bateria fără celule sau module

Dezvoltatorul american de baterii 24M, cunoscut pentru tehnologia sa SemiSolid, a prezentat un nou sistem de baterii la Japan Mobility Show de la Toyko. ETOP...
 
Linkuri utile