Nikola Tre cu hidrogen are cerere
După ce a testat timp de aproape 20.000 km un camion alimentat cu hidrogen, o companie de transport californiană a lansat comanda fermă pentru...
Mercedes-Benz eActros pentru Blue River
Mercedes-Benz Trucks & Buses Romania livrează primul camion electric eActros către compania Blue River, camionul electric urmează să fie utilizat în operațiunile logistice ale retailerului...
De la Volvo Trucks la Volta Trucks
Fostul președinte Volvo Trucks, Claes Nilsson, a fost numit în consiliul de administrație al Volta Trucks. Nilsson și-a petrecut cea mai mare parte a...
DAF deschide o fabrică în Eindhoven pentru camioanele sale electrice
DAF a inaugurat noua sa fabrică de asamblare pentru camioane electrice în cadrul complexului său industrial din Eindhoven. Acolo, producția noilor generații DAF XD...
Previziuni ale Transport & Environment
UE își poate înceta dependența de China pentru bateriile cu litiu-ion până în 2027, a prognozat Transport & Environment (T&E). Europa este pe cale...
Germania – pas major pentru vehiculele electrice cu pile de combustie...
Germania face un pas major pentru adopția vehiculelor electrice cu pile de combustie: GP JOULE va comanda 100 de astfel de unități, marca Nikola...
Rapid Kleanbus, în două săptămâni
Compania specializată în electrificarea autobuzelor Kleanbus a finalizat dezvoltarea primei sale platforme electrice modulare avansate, instalând sistemul în primul său prototip. Programul de testare...
Fortescue electrifică ce are prin ogradă
Gigantul australian din industria minieră, Fortescue și-a finalizat anul trecut achiziția companiei WAE din Oxfordshire - cunoscută anterior sub numele de Williams Advanced Engineering...
Baterii cu 20% mai multă densitate de energie
Leclanché este prima companie din lume care implementează un proces ecologic în producția de celule Li-ion: celula G/NMCA recent dezvoltată are un conținut de...
Rețelele se extind rapid
Să ne familiarizăm cu numele de Milence, deoarece aceasta este marca oficială a rețelei de încărcare creată de Volvo, Traton și Daimler în 2021....
Autonomie sporită: Centura de siguranță încălzită – ZF Heat Belt
ZF a dezvoltat o opțiune de centură de siguranță încălzită, pentru vehicule electrice. Această tehnologie le permite șoferilor să reducă energia folosită pentru încălzirea...
Previziunile Nikola
Pentru anul trecut, Nikola avea speranțe să livreze între 300 și 500 capete tractor model TRE, însă a rămas la aproximativ 200 de camioane....
Semiremorci frigorifice fără motorină. SAF-Holland E-axle fără metale rare
Conform propunerilor SAF-Holland, în viitor, instalația frigorifică a unei semiremorcii nu va mai folosi câte doi litri de motorină pe oră, ci se va...
ZF: Tehnologie adaptabilă pentru dezvoltare în mobilitatea electrică autonomă
ZF elaborează o tehnologie adaptabilă pentru dezvoltare în mobilitatea electrică autonomă. Noua versiune multi-domeniu a computerului de înaltă performanță ZF ProAI permite OEM-urilor să...
Experiment – 1.000 km fără reîncărcare
La sfârșitul lui decembrie, anul trecut, un grup de studenți de la universitatea UNSW din Sydney, au stabilit un record Guiness de timp pentru...
Hyundai cu pile electrice
O posibilă alternativa pentru stațiile de încărcare. În vreme ce constructorii europeni de camioane se întrec în a vinde camioane cu baterii, coreenii au...
Misiunea Scania de electrificare a transportului greu continuă
Scania a introdus camioanele electrice pentru transport regional, în iunie 2022. Până la finalul anului, comenzile au depășit 640 de unități, acesta fiind cu...
ACEA: Aducerea camioanelor cu zero emisii pe șosea
În luna noiembrie, Asociația Europeană a Fabricanților de Automobile (ACEA) a organizat un eveniment online, pentru a examina mai în detaliu de ce este...