Electric Club

Hyzon a lansat un cap tractor de 50t

Hyzon Australia a lansat un cap tractor alimentat cu hidrogen, fabricat local, care urmează să intre în programe-pilot în Australia, la sfârșitul acestui an,...

Raportarea de sustenabilitate – de la conformare, la… oportunitate

Uniunea Europeană și-a propus să devină primul continent neutru din punct de vedere climatic până în anul 2050, obiectiv ambițios la care fiecare stat...

Creșterea surselor regenerabile de hidrogen s-a domolit

Un recent raport al Agenției Internaționale pentru Energie dovedește că, la nivel global, trecerea la propusia pe hidrogen a încetinit, previziunile pentru viitor devenind...

„Tramvaie noi, pe șine noi”

Primăriile din marile orașe ale țării continuă să achiziționeze tramvaie noi, pentru înnoirea flotei de transport public cu vehicule nepoluante, iar, în paralel, reabilitează...

O nouă sursă de încălzire

O echipă de cercetători ai Universității din Birmingham lucrează la e-Thermal Bank, un sistem termo-chimic bazat pe microunde, pentru controlul climatic al vehiculelor electrice,...

DKV Mobility își extinde rețeaua de încărcare electrică în Cehia

DKV Mobility, furnizor european de top de servicii și soluții de plată B2B pentru domeniul transportului rutier, și-a extins rețeaua de încărcare a vehiculelor...

Samsung va produce baterii cu stare solidă din 2027

Cu bateriile sale cu stare solidă, Samsung SDI își propune să atingă o densitate de energie de 900 Wh/l și consideră că este pe...

Cummins HELM X15, pentru camioane grele

Acronimul HELM înseamnă Higher Efficiency Lower Emissions Multiple Fuels. Platforma Cummins X15 diesel, introdusă pentru prima dată la IAA 2022, se bazează, acum, pe...

Radiatoare Webasto pentru vehicule electrice

Fiecare vehicul electric are nevoie de un radiator, deoarece interiorul nu poate fi încălzit cu excesul de căldură de la motor ca în vehiculele...

Europa. 2030. 75 de milioane de vehicule electrice

EY preconizează că, până în 2030, în Europa vor exista peste 75 de milioane de vehicule electrice care vor circula între diferitele rețele de...

DHL cumpără 178 IVECO S-Way CNG

În Era Electromobilității, DHL alege să folosească gazul natural, pentru a-și reduce amprenta de carbon și plasează o comandă pentru 161 de camioane 4×2...

Windrose vrea să producă în Europa

Startup-ul chinezesc de camioane electrice Windrose evaluează posibilitatea de a începe să producă vehicule grele cu zero emisii în Europa. CEO-ul Windrose, Han Wen (fostul...

Flixbus testează autocare electrice

Flixbus a anunțat lansarea testelor sale pentru primul serviciu de transport cu autocare 100% electrice, pe distanțe lungi, din Anglia și Țara Galilor. Din...

Australia promovează încărcarea inductivă

Guvernul australian finanțează un proiect universitar de cercetare pentru a stabili tehnologia de încărcare prin inducție pentru vehicule electrice cu 3 milioane de AUD....

Germania reduce subvențiile

Germania a încetat să mai subvenționeze camioanele și autobuzele electrice. O astfel de decizie urmează uneia similare referitoare la mașinile electrice, luată nu cu...

Încălzire eficientă, cu infraroșu

Un consorțiu european, condus de Institutul Austriac de Tehnologie (AIT), lucrează la managementul termic al vehiculelor electrice, ca parte a proiectului de cercetare MINDED....

Camioanele Nikola propun o nouă soluție de navigație

Camioanele Nikola cu emisii zero (atât BEV, cât și FCEV) integrează, acum, așa-numita soluție de localizare what3words. what3words este o tehnologie de localizare precisă,...

Înmatriculări de vehicule comerciale electrice, în 2023

În sectorul camioanelor, ACEA împarte statisticile pe diferite categorii de masă. Asociația listează toate camioanele care cântăresc între 3,5 și 16 t drept camioane...
 
Linkuri utile