Page 33 - Revista ZIUA Cargo iulie 2018
P. 33

C um vă sună o reducere de 10% a consumului de carbu- rant? „Imposibil” vor spune cei mai mulți, în condițiile în care toți producătorii de camioane s-au con- centrat, în ultimii ani, în special pe op- timizarea consumului. Practic, îmbu- nătățirile importante, care puteau fi realizate, s-au implementat deja. As- tăzi, așteptările pentru noile generații de camioane sunt situate la 1-3% re-atare sau fiabilitate. Emoțiile sunt, și ele, importante... Să ne gândim, de exemplu, la conducătorii auto. Un șofer care urcă la volanul unui Volvo trebuie să „simtă” ceva – un model nou lansat de Volvo trebuie să îl ajute să își pună în valoare cât mai bine propria „măies- trie”: consumul șoferului s-a îmbună- tățit (noul camion doar a ajutat), șoferul asigură creșterea fiabilității, el crește siguranța în trafic și tot șoferul crește numărul de kilometri parcurși lunar...Pe de altă parte, patronul / mana- gerul firmei de transport este cel care alege configurația corectă a camio- nului, în funcție de condițiile de exploa- tare, și urmărește motivarea șoferilor...Volvo Reloaded înseamnă o re- cunoaștere a acestui fapt – utilizarea la maximum a tehnologiilor actuale și, totodată, limitarea opțiunilor umane, atât din punct de vedere al configurării camionului, cât și al strategiei de ex- ploatare.Un nou soft pentru cutia de viteze asigură o strategie îmbunătățită, me- nită să mențină turațiile motorului laducere a consumului. Doar dacă...Practic, Volvo FH Reloaded pro- mite o reducere cu 10% a consumului de carburant, fiind foarte strict, din punct de vedere al configurației. Transportatorii pot alege doar dintre două variante – cea de 420 CP sau cea de 460 CP.Eficiență prin tehnologieUn camion Volvo trebuie să cumu- leze un număr important de principii, valori, tradiții, încă de dinainte de a se decide cum arată sau ce tehnologii va utiliza. Producătorul nu se poate limita doar la aspecte evidente, precum ra- portul preț / calitate, eficiență în explo-Haideți să recunoaștem – lucrurile s-au schimbat mult în ultima vreme. Tehnologia contează din ce în ce mai mult, diminuând diferențele de expe- riență și talent / vocație dintre șoferi.Mai departe, configurația este deja stabilită.Destinat flotelorVolvo FH ReloadedFișă tehnică:Motor: D13K 420 sau 460, EURO 6Putere maximă: 420 CP la 1.400 – 1.800 rpm; 460 CP la 1.400 – 1.800 rpm Cuplu maxim: 2.100 Nm la 860 – 1.400 rpm, pentru modelul 420 CP; 2.300 Nmla 900 – 1400 rpm pentru modelul 460 CPCutie de viteze: I-Shift AT2612F, butoane pe bord Sistem I-See bazat pe hărțiSoftware îmbunătățit pentru flotăDynafleet cu Driver coachingiulie 2018 ...................................................................................................................................................... 33DRIVE-TEST


































































































   31   32   33   34   35