Page 47 - Revista ZIUA Cargo August 2018
P. 47

că este foarte ușor de implementat, pentru un client care alimentează, deja, prin intermediul Eurowag. Factu- rile sunt preluate automat, fără inter- venția clientului.La capitolul proiecte de viitor, amintim acceptarea cardului Gold Europe în țările din Europa de Vest.Rețeaua de stații OSCAR are, în acest moment, 47 de stații, din care 14 stații active sub brandul RO, iar dezvoltarea este rapidă, pentru creș- terea acoperirii naționale, atât pe rute- le comerciale principale, cât și pe cele secundare.Un proiect foarte important pentru Eurowag, în acest an, este lansarea unei unități de bord proprii compatibile EETS. Acest lucru înseamnă că, în loc ca un șofer sa aibă câte o unitate de taxare pentru fiecare țară, în mod ideal se va ajunge, progresiv, la o singură unitate pentru toate.OSCARÎn ceea ce privește transparența, Eurowag are comisioane foarte clare, anunțate dinainte clientului, astfel încât acesta nu are surprize atunci când primește facturile.Avantajele sistemului de carduri OSCAR includ: creditare, facturare și termen de plată flexibil; tranzacții sigure, prin carduri contactless personalizate; controlul alimentărilor, prin acces online securizat la tranzacții și rapoarte pe cardurile utilizate; gestionare online a limitelor, cardurilor, facturilor și detaliilor contractuale; comunicare transparentă și consultanță; suport 24/24 h; acoperire națională, cu aceleași condiții comerciale.În paralel, a fost extinsă gama de produse și servicii, prin diversificarea portofoliului de carduri și introducerea pe piață a 4 noi tipuri de carburanți aditivați, produse superioare, sub mărcile înregistrate OSCAR, ACTIS și FORTIS, precum și prin intrarea în retail cu brandul RO, astfel încât aces- tea să fie accesibile nu doar pentru companii, ci și pentru fiecare șofer în parte.MOL RomâniaOSCAR a introdus 3 tipuri de card: Energy – card cu funcție de creditare, Easy – card preplătit și Joy – cardul voucher ce funcționează ca instrument de marketing și fidelizare.Pentru viitor, este vizată extinderea în afara granițelor, prin prisma partene- riatelor pentru acceptanța cardului OSCAR în alte rețele de stații din Europa.Rețeaua de acceptare internaționa- lă numără peste 3.000 de stații din regiune și este în continuă creștere. În România, sunt 215 stații, în prezent, din- tre care în 114 sunt spații Fresh Corner.În prezent, OSCAR oferă utilizato- rilor de carduri posibilitatea alimentării atât prin intermediul rețelei DIESEL Point Access, rețeaua B2B ce pune accentul pe simplitatea și rapiditatea tranzacției, cât și prin intermediul rețelei de franciză, RO concept OSCAR, o rețea de stații de carburant unde utilizatorul poate beneficia de o gamă mult mai largă de produse și servicii.Radu BORCESCUToate cardurile MOL pot fi con- figurate – clientul este cel care decide ce anume se poate achiziționa cu un card și care este valoarea maximă ad- misă pentru perioada de timp stabilită tot de către client.radu.borcescu@ziuacargo.roPlata taxelor rutiere în România și Europa, rambursarea TVA pentru achizițiile din afara României și asistență rutieră 24/7, monitorizare auto – sunt servicii puternic utilizate de clienții din domeniul transportului.Ancheta a fost realizată cu sprijinul: Ahead Logistics, Blue River, Dumagas, KSC Transport, Oceania Speed, Practicom, Routier European Transport, Tramar.Platforma de monitorizare online Centrul de Carduri, lansată anul trecut, este un instrument util pentru clienții corporate: este accesibilă de pe dispozitive mobile, ușor de folosit, oferă vizibilitate imediată în ceea ce privește tranzacțiile, facturile și porto- foliul de carduri, precum și posibilitatea gestionării de alerte, pentru a optimiza, în timp real, consumul.Serviciul MOL de facturare electro- nică a fost lansat în urmă cu 3 ani – facturile electronice sunt trimise prin e-mail în ziua facturării, iar persoana dedicată are acces la acestea oricând, prin Centrul de Carduri.Nu în ultimul rând, pentru clienții care utilizează cardul Gold cu plată în avans, există posibilitatea încărcării contului în oricare din stațiile MOL din România. Încărcarea se efectuează rapid (similar unei tranzacții cu card) și suma de bani este disponibilă în contul clientului pe loc, simplu și rapid.Un alt avantaj important pentru clienții MOL este creșterea valabilității cardurilor, de la 3, la 5 ani.Anul acesta, în aprilie, a fost lansat Gold Fleet Manager, o soluție mo- dernă de alimentare cu carburant și monitorizare auto, în parteneriat cu AROBS Transilvania Software.august2018.................................................................................................................................................. 47ANCHETĂPUBLICITATE


































































































   45   46   47   48   49