Page 50 - ZIUA Cargo
P. 50

TOYOTA MATERIAL HANDLING
Bateriile care nu îți
 mai dau bătăi de cap
 Ce șef de depozit nu își dorește ca echipamentele utilizate să beneficieze de baterii exact adaptate nevoii, care să poată fi încărcate exact atunci când lucrătorii se află în pauză, fără a fi necesare spații special amenajate în acest sens? Ce manager nu
isează la acele baterii care să nu mai poată fi stricate de
vT
bine adaptată nevoilor managerului de logistică.
operatori? Astăzi, există soluția pentru toate acestea și chiar
pentru ceva în plus... interesant este că inclusiv balanța
cost/beneficii pe care o presupune această variantă este foarte
oyota Material Handling Europe asamblează, în prezent, baterii litiu-ion în cont propriu, utilizând
risipite, din cauza procesului de încăr- care și a generării de căldură, compa- rativ cu 5% în cazul soluțiilor Li-ion.
Fără timp pierdut
un design modular nou și unic. Elimi- narea pierderilor este un element cheie al gândirii LEAN în cadrul companiei și poate fi realizat în mai multe moduri, prin intermediul abordării Li-ion.
În paralel, raportul îmbunătățit între putere și masă crește, în plus, eficien- ța energetică. Toyota profită complet de masa redusă a bateriilor (compa- rativ cu cea a celor cu plumb și acid). Și chiar dacă bateriile clasice erau utilizate, datorită masei, inclusiv ca elemente de stabilitate, echilibrul la ridicare este acum asigurat prin soluții cu un design dinamic îmbunătățit.
O mișcare continuă maximizează valoarea adăugată în orice operațiune – un alt element cheie a gândirii LEAN a Toyota.
Fără risipă de energie
Prin promovarea încărcării de oportunitate, soluțiile de baterii Li-ion elimină timpul pierdut din cauza ciclu- rilor lungi de încărcare. Bateriile pot fi încărcate în timpul turei de lucru, la momentul potrivit, de exemplu atunci când operatorul ia pauză. De mențio-
În cazul tehnologiei tradiționale, aproximativ 30 — 35% din energie sunt
 GHID DE REDUCERE A COSTURILOR
50 ............................................................................................................................................ decembrie 2018














































































   48   49   50   51   52