Page 27 - ZIUA Cargo iunie 2019
P. 27

iunie 2019 .................................................................................................................................................... 27
Caracteristici tehnice:
  - versiuni de autoșasiu 4x2 (19 t) și 6x2 (26 t)
- motor Euro 6 NGT9, cu tehnologie de control al aprinderii
- 320 CP/1.356 Nm
- cutie de viteze automată model Allison 3200
- Cabină de zi, ampatamente: 3.500- 4.750 mm
- rezervoare cu o capacitate totală de până la 800 l = 160 mc = 120 kg - autonomie de până la 400 km în mediu urban.
Inima
de sub capotă
Renault Trucks D Wide CNG este echipat cu un motor NGT9 cu 6 cilindri, cu o capacitate de 9 l, care oferă o putere maximă de 320 CP. Acest mo- tor oferă caracteristici dinamice și un confort în conducere comparabile cu cele ale unui motor diesel, oferind, în același timp, mai mult cuplu (1.356 Nm) și un nivel de zgomot mai redus.
 Modelul este disponibil în configu- rații de autoșasiu 4x2 de 19 t și de autoșasiu 6x2, de 26 t. Renault Trucks D Wide CNG poate fi echipat atât cu eșapament vertical, cât și orizontal, în funcție de necesitățile clienților.
D Wide CNG Euro 6 propune o cu- tie de viteze complet automată Allison 3200, perfect adaptată aplicațiilor de colectare a deșeurilor, care comută în mod automat de la poziția neutră la modul de conducere și invers. Acest lucru îi permite șoferului să activeze elementul basculabil fără să fie nevoie să comute manual pe neutru.
Pentru a răspunde oricărei nece- sități a clienților, Renault Trucks D Wide CNG este disponibil cu două opțiuni de capacități: 600 l de gaz comprimat la 200 bar, ceea ce înseamnă 90 kg de gaz în șase rezervoare, sau 800 l, ceea ce înseamnă 120 kg, utilizând opt rezervoare. Pentru alimentare, modelul oferă conexiuni cu standarde NGV1 și NGV2, pentru a îndeplini cerințele furnizorilor europeni de gaz.
 În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule, NGVA România, dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG) de-a lungul coridoarelor pan-europene.
  Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de euro, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și
este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.
Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.
Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.
Rezervoarele din oțel au fost pro- iectate să reziste la o presiune de până la 500 bar, de 2,5 ori mai înaltă decât standardul normal, și rămân operaționale timp de peste 20 de ani.
Ca și versiunile Renault Trucks diesel, D Wide CNG este produs la fabrica de la Blainville-sur-Orne, din Franța. Vehiculul poate beneficia de operațiuni de reparații și întreținere în orice centru de servicii din rețeaua eu- ropeană a Renault Trucks.
Raluca MIHĂILESCU
raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
  CAMIOANE ȘI SERVICII











































































   25   26   27   28   29