Page 29 - ZIUA Cargo iunie 2019
P. 29

Inteligență artificială
 pentru camioane pline
ă scapi de kilometrii la gol! Fără îndoială unul dintre marile vise ale
SM
completă care poate transforma visul în realitate... inclusiv în România.
oricărui transportator. Uneori bursele electronice de transport oferă
soluții, dar fiecare astfel de kilometru atârnă greu în balanța de la
sfârșitul lunii. Trucknet este mai mult decât atât. Oferă acea soluție
ulte studii din Europa au concluzionat faptul că apro- ximativ 30% din totalul ca-
 mioanelor și autobuzelor de pe șosele călătoresc la gol.
Sistemele TMS ale companiilor pot doar încerca să optimizeze rutele in- terne de transport. Platforma Trucknet de optimizare a transporturilor bazată pe cloud generează reduceri unitare de costuri și optimizează toate rutele de transport înregistrate în sistem.
Toți utilizatorii înregistrați pe platfor- ma Trucknet pot adăuga o comandă de transport, care include un punct de ieșire, traseu, destinația mărfii și destinația finală a camionului. „Platforma noastră știe cum să se conecteze cu majoritatea tipurilor de software TMS, precum și cu sistemele telematice. Iar dacă este vorba despre un tip de TMS necunoscut, îl putem conecta manual. O dată ce software-ul nostru inteligent a depistat că, pentru o secțiune dintr-un traseu de transport, un camion călătorește la gol sau parțial încărcat, sugerează mărfuri suplimentare, introduse de către alte companii”, a precizat Hanan Friedman, CEO și fondator Trucknet.
Președintele Franței, Emmanuel Macron și Hanan Friedman, CEO și fondator Trucknet.
El a adăugat că platforma a creat un document CMR pe care șoferul îl poate semna și confirma digital. Acest document simplifică și îmbunătățește cooperarea și tranzacțiile între com- panii. Pe scurt: tranzacțiile inteligente de bursă de transport, prin intermediul platformei Trucknet, sunt complet sigu- re și confidențiale. Toate acestea îm- bunătățesc profitabilitatea transportu- rilor de marfă.
În plus, operatorii pot extrage date și statistici privind activitatea lor. Un panou de bord modern și simplu de utilizat și instrumentele de raportare le permit să vizualizeze câte curse au fost realizate sau externalizate într-o anumită perioadă de timp, veniturile, programele de lucru și utilizarea ca- mionului pentru următoarele zile etc.
„În prezent, ne extindem activitatea în Europa de Est, iar biroul nostru local va fi situat in România. De asemenea, derulăm un program pilot în Portugalia, utilizând sistemul Mobileye 8, cu una dintre subsidiarele La Poste, Chronopost. În octombrie 2019, plănuim să ne în- cepem activitatea în Anglia și, conform planului nostru de business, ne vom extinde activitatea în Germania, în 2020. În plus, în Israel, sistemul nostru a fost ales pentru două programe pilot, unul cu IDF și al doilea cu Compania Poștală Israel”, a spus fondatorul Trucknet, a- dăugând că viziunea companiei pe termen lung este structurată pe două niveluri importante. În primul rând, com- pania își propune să administreze eficient transporturile autonome și logistica. Iar, pe de altă parte, să conecteze și să opt- imizeze sistemele logistice globale, in- clusiv avioanele, camioanele, trenurile și vapoarele, precum și serviciile de mesagerie.
Operatorul poate planifica noi transporturi și le poate administra pe cele existente, poate aloca vehicule unor comenzi și poate comunica direct cu șoferii, prin intermediul instrumen- tului de planificare Trucknet.
O platformă în expansiune
Compania israeliană Trucknet și-a început expansiunea europeană în Franța, următorul pas fiind stabilirea biroului pentru Europa de Est la București.
Ambele software-uri, cel pentru operator și aplicația de smartphone a șoferului, sunt prietenoase cu utiliza- torul, iar operatorul poate controla co- menzile de lucru, locațiile camioanelor, rutele acestora, durata călătoriei și programul. Ecranul oferă propuneri automate pentru a umple camioanele parțial sau total goale cu încărcătură corespunzătoare, adaptată călătoriei respective.
Partenerii noștri din Franța sunt com- panii de top, precum Groupe La Poste, Geo Post, Business France, Crédit Industriel et Commercial (CIC), CMA CGM și multe altele”, a subliniat Hanan Friedman.
„După prezentarea pe care am realizat-o la Conferința Climatică de la Paris, în 2015, am decis, în mod strategic, să ne începem activitatea europeană în Franța. De atunci, am fost capabili să conectăm peste 430.000 de camioane din mai mult de 4.800 de companii din această țară.
  Material furnizat de Trucknet
iunie 2019 .................................................................................................................................................... 29
  CAMIOANE ȘI SERVICII










































































   27   28   29   30   31