Page 45 - Revista ZIUA Cargo august 2019
P. 45

RABEN ROMÂNIA, DIRECT SPRE GERMANIA ȘI CEHIA
Grupul Raben își extinde portofoliul de conexiuni directe, prin lansarea a două linii noi de distribuție, ce leagă Germania și Cehia de România. Astfel, datorită acestor conexiuni adiționale, timpul de tranzit între Germania (Nürnberg) și România (Cluj) este de 72 de ore, în timp ce durata unei curse între Cehia (Brno) și România (Arad) este de doar 24 de ore. „Sperăm că aceste linii directe vor răspunde cu succes nevoilor clienților noștri. În același timp, sperăm că vor satisface cererea în creștere dinspre Germania și Cehia, oferind conexiuni consolidate și îmbunătățite între aceste două țări și România”, a spus Valentin Storoj, managing director Raben Logistics România.
FAN COURIER CÂȘTIGĂ DIN NOU SUPERBRANDS
Roxana Magopeț
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, a câștigat, pentru a doua oară, competiția Superbrands, program internațional care recompensează reputația și popularitatea de care se bucură, în rândul consumatorilor, companii din peste 89 de țări. Este pentru prima oară în istoria locală a programului când o companie românească primește de două ori în mai puțin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier în 2017. „Suntem bucuroși și onorați să
fim desemnați câștigători într-o competiție la care au participat peste 1.500 de branduri”, a declarat Roxana Magopeț, director de marketing și comunicare al FAN Courier.
WDP A LANSAT ÎNCĂ DOUĂ PROIECTE,
ÎN ROMÂNIA
România rămâne unul dintre motoarele de creștere a afacerilor dezvoltatorului belgian de depozite WDP, potrivit raportului care include rezultatele financiare pentru primul semestru al anului și planurile de business pentru următorii ani. Compania continuă să investească în piața românească, în primul trimestru al anului lansând două proiecte noi, la Dragomirești, reprezentând o investiție totală de 7 milioane de euro. Clienții finali ai acestor proiecte vor fi Arcese și Media Post, cu care s-au încheiat contracte de închiriere pe termen lung. Potrivit raportului, WDP are în derulare, în prezent, 28 de proiecte, reprezentând investiții de 478 de milioane de euro. Dintre acestea, 15 proiecte se află în România, reprezentând investiții de 219 milioane de euro, care însumează 389.400 mp. Șase dintre investițiile lansate în România au termene de finalizare anul acesta, printre clienții finali numărându-se retaileri precum Carrefour, Ursus Breweries, Aeronamic Eastern Europe, Kitchen Shop și LPP.
UBER FREIGHT, ÎN GERMANIA
După lansarea în Olanda, Uber Freight va introduce, potrivit
blog-ului companiei, o platformă logistică în Germania, vizând piața de transport rutier din Europa. Conform datelor publicate, intrarea Uber Freight în Germania urmează un apel recent primit din partea industriei de profil, pentru rezolvarea blocajelor logistice și reducerea impactului lipsei de șoferi. „Într-un sector din ce în ce mai solicitant, Uber Freight are puterea de a debloca eficiențe care duc întreaga industrie germană înainte”, apreciază Daniel Buczkowski, șeful de extindere european al Uber Freight. „Transportatorii mici și mijlocii din Germania constituie mai mult de 90% din totalul companiilor de profil și, la fel ca în alte piețe internaționale de transport de marfă, întâmpină dificultăți de conectare cu expeditori mai mari. Uber Freight le va permite operatorilor de transport de toate mărimile să participe pe piață, cu o eficiență sporită”, menționează sursa citată.
UPS LANSEAZĂ UN NOU SERVICIU INTERNAȚIONAL DE TRANSPORT
UPS a lansat UPS Economy, un nou serviciu care răspunde nevoilor comercianților mici și mijlocii, în condițiile în care vânzările e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate să ajungă la
1 trilion de dolari, până în 2020. Noul serviciu conectează destinații e-commerce cheie din întreaga lume și va fi, inițial, disponibil pentru clienții din SUA, Canada, China, Hong Kong și Marea Britanie. Serviciul va fi extins și pe alte piețe cheie globale, în viitorul apropiat. Astfel, li se oferă clienților mai multă flexibilitate, alegerea dintre servicii de livrare cu taxele vamale plătite sau neplătite, vizibilitate îmbunătățită și urmărirea livrărilor prin intermediul UPS.com.
      august 2019 ................................................................................................................................................ 45
 ȘTIRI


















































































   43   44   45   46   47