Page 46 - Revista ZIUA Cargo decembrie 2019
P. 46

 PREMIILE DE EXCELENȚĂ ÎN CURIERAT ȘI SERVICII POȘTALE 2019
 FAN Courier este compania de curierat a anului, iar Sameday Courier este marele câștigător al Galei Premiilor de Excelență în Sectorul de Curierat și Servicii Poștale, organizată de GOVNET Conferences. Sameday Courier și-a adjudecat patru dintre cele zece premii: Investiția anului în curierat, Compania cu cea mai mare creștere a cifrei de afaceri, Cel mai bun website și
Cea mai buna soluție de tip livrare la punct fix. 8 dintre
cele 10 premii au mers către companii sau antreprenori din curierat. Decernarea premiilor a avut loc, pe 4 decembrie,
în cadrul unei cine de gală desfășurate la Hotel InterContinental din București.
     CELE MAI MULTE RESTANȚE LE AU MICROÎNTREPRINDERILE
Microîntreprinderile reprezintă categoria de companii care înregistrează cele mai multe restanțe la plată, însumând 43% din total, în timp ce companiile mari și cele mici au fiecare câte un procent de 20% din total, potrivit studiului anual KeysFin „Condițiile de business din România”. Plățile restante ale companiilor nefinanciare au crescut cu 7% față de 2009, însă au scăzut cu aproape 30% față de vârful atins în 2014, ajungând la 86 de miliarde de lei, în 2018. 55% dintre acestea reprezintă plăți restante către furnizori. Perioada medie de încasare a creanțelor (DSO) și Perioada medie de plată a datoriilor (DPO) s-au situat la 91, respectiv 160 de zile în 2018, înregistrându-se o scădere față de 2009, când erau de 97 de zile, respectiv 178 de zile. În România, există aproximativ 619.200 de microîntreprinderi nefinanciare (cifră de afaceri sub 2 milioane de euro), iar cele mai multe din acestea activează în domeniile
comerț, activități profesionale și construcții.
TIP TRAILER ȘI PEMA ÎȘI UNESC
FORȚELE
TIP Trailer Services, o companie din portofoliul
I Squared Capital și unul dintre liderii din domeniul serviciilor de leasing, închiriere, întreținere și reparații de semiremorci din întreaga Europă și din Canada, anunța, în 3 decembrie, că a finalizat achiziția PEMA, o companie de leasing operațional și închiriere de vehicule utilitare care oferă servicii în Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Germania, Polonia, Suedia și Elveția. Împreună, acestea dețin aproximativ 90.000 de semiremorci și camioane, precum și mult peste 100 de ateliere, oferind una dintre cele mai mari rețele de servicii de reparații din Europa și Canada, cu 208 unități mobile de service care asigură o soluție multi- servicii pentru o largă varietate de echipamente de transport. Clienții vor avea un partener care le oferă servicii fără
întreruperi în întreaga Europă și în Canada, simplificându-le activitățile de gestionare a flotei și permițându-le să se concentreze asupra activităților lor comerciale de bază, în timp ce se bucură de fiabilitate și servicii pentru clienți solide.
FAN, 168 DE MILIOANE DE EURO, ÎN 2019
Compania lider de pe piața locală de curierat își
continuă dezvoltarea și consolidarea business-ului
și estimează, pentru anul
viitor, o creștere a afacerilor
cu până la 15 procente față
de anul în curs. Exercițiul financiar al anului 2019 se va încheia, pentru FAN Courier, cu o cifră de afaceri de aproape 168 de milioane de euro, cu 15% mai mare în comparație cu 2018. FAN Courier și-a menținut ritmul investițiilor de peste
13 milioane de euro asumate la începutul anului, 11,5 fiind alocate doar pentru
dezvoltarea flotei auto. 2019 a marcat și o premieră în strategia de business a companiei de la începutul activității FAN Courier. Liderul pieței locale de curierat a anunțat, recent, finalizarea parteneriatului cu SLS, companie specializată în servicii de warehousing. Comerțul online, unul dintre principalele motoare de creștere a afacerilor din industria de profil, a generat, anul acesta, 40-45% din volumul anual al livrărilor, fiind, în continuare, puternic influențat de Black Friday.
ÎNCREDEREA, LOIALITATE FAȚĂ DE BRAND
Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform unui studiu Deloitte. Studiul evidențiază faptul că, după încredere,
  46 ............................................................................................................................................ decembrie 2019
ȘTIRI









































































   44   45   46   47   48