Page 8 - Revista ZIUA CARGO
P. 8

FORD TRUCKS ESTE ALĂTURI DE CRUCEA ROȘIE ROMÂNIA
 Ford Trucks sprijină acțiunile derulate de Crucea Roșie România, punând la dispoziție noul Ford Max pentru a transporta donațiile către principalele spitale și centre ce au mare nevoie de ele în perioada situației de urgență, decretată din cauza pandemiei de coronavirus.
Iată precizările transmise redacției:„În contextul în care traversăm o perioadă cu mari provocări pentru siguranța noastră și a celor din jur, Cefin Trucks se implică în societate, alăturându-se acțiunilor Societății Naționale Crucea Roșie România. Noul Ford F-MAX va fi astfel transportator al donațiilor
primite de Crucea Roșie și distribuite către principalele spitale și centre ce au mare nevoie de ele.
Credem cu putere în rolul social al companiilor și în măsura în care putem, ne vom implica în continuare în astfel de proiecte.
Împreună mergem mai departe, oricât de grele ar fi drumurile!”.
     UNII PRODUCĂTORI AUTO VOR FABRICA VENTILATOARE RESPIRATORII
O parte dintre producătorii americani, dar nu numai, din domeniul auto sau aeronautic,
se angajează să se implice în producția de aparatură medicală de ventilație destinată spitalelor, pentru pacienții COVID-19 aflați în stare gravă. Printre aceștia se numără Ford, General Motors, Toyota și Tesla, în SUA, care colaborează cu producători de ventilatoare, pentru elaborarea unui plan de transformare a producției, ceea ce nu este un lucru simplu. Este nevoie de aparatură specială, de dezvoltarea unor software-uri specifice și de materiale speciale,
la rândul lor. În Europa, în Marea Britanie, mai mulți producători au primit scheme și proiecte de ventilatoare respiratorii, printre care și Rolls-Royce, Airbus și Jaguar Land Rover. De asemenea, Daimler Germania studiază modul în care ar putea sprijini sectorul medical, de exemplu prin a furniza imprimante 3D sau experiență în producție. Hyundai Germania a declarat că se
gândește să își pună la dispoziție fabricile, iar BMW spune că, dacă va primi solicitări, ar putea fi de conceput să producă piese și componente pentru astfel de dispozitive, tot prin intermediul tehnologiei de imprimare 3D. Printre alți producători sau reprezentanțe europene care sunt gata să sprijine inițiativele medicale în care ar fi implicată ingineria tehnologică sau producția industrială se numără Toyota Europe, Nissan Franța, Ferrari, Fiat Chrysler etc.
PESTE 1 MILION DE JOBURI DIN INDUSTRIA AUTO, AFECTATE
Conform datelor recoltate de către Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile (ACEA), locurile de muncă a cel puțin 1,1 milioane de europeni au fost afectate de închiderile temporare de fabrici, ca rezultat al crizei COVID-19. Această cifră se referă doar la cei angajați direct de către producătorii de automobile, camioane, vanuri și autobuze. Impactul asupra întregului supply chain din domeniul automotive este încă și mai dramatic. Pierderile din
producția auto din cauza închiderilor de fabrici se cifrau, la sfârșitul lunii martie, la cel puțin 1,2 milioane de vehicule cu motor, iar durata medie de închidere, la momentul respectiv, era de 16 zile lucrătoare. Iar aceste pierderi vor continua, pe măsură ce această perioadă se va extinde și alte fabrici se vor închide. ACEA a publicat aceste informații cu ajutorul a două hărți interactive, care arată impactul asupra industriei auto pentru fiecare dintre cele 27 de state membre UE, plus Marea Britanie, atât ca număr de angajați afectați, cât și ca pierderi în producție.
În total, există aproximativ
2,6 milioane de joburi directe în industria auto din UE, cu 229 de fabrici de asamblare și producție. Sectorul extins auto oferă locuri de muncă directe și indirecte pentru 13,8 milioane de persoane, în Uniune. ACEA declară ca primă prioritate a industriei protecția sănătății și a locurilor de muncă ale acestor 14 milioane de angajați din sector. Printre producătorii care și-au suspendat producția din fabricile din toată Europa sau doar din anumite țări în această perioadă se numără: Volkswagen, Audi, SEAT, Ducati, Porsche, Lamborghini, Renault, Grupul PSA, Fiat, Daimler, Renault Trucks, Ford, BMW, MAN, DAF, Scania și Volvo. Desigur, printre fabricile închise temporar pe perioada COVID-19 se numără și cele de la Mioveni (Dacia) și Craiova (Ford).
REȚEAUA DE SERVICE SCHMITZ RĂMÂNE PE BARICADE
În ciuda restricțiilor cauzate de criza COVID-19, cele 1.700 de Parteneri de Service ai Schmitz Cargobull sunt la datorie. În conformitate cu reglementările naționale ale fiecărei țări, service-urile partenere și clienții sunt aprovizionați constant cu piese de schimb. Aprovizionarea cu piese de schimb prin intermediul rețelelor logistice s-a desfășurat, până în prezent, fără restricții semnificative. Schmitz Cargobull anunță că livrarea din partea furnizorilor săi este stabilă, cu foarte mici excepții, iar situația este monitorizată în permanență. Partenerii de service ai producătorului sunt gata să ofere asistență în fiecare țară, deși unii dintre ei și-au redus programul de lucru. Serviciul de asistență 24h Schmitz Cargobull Euroservice continuă să ofere asistență pe traseu ca de obicei.
  8 .................................................................................................................................................... aprilie 2020
ȘTIRI















































































   6   7   8   9   10