Page 8 - Demo
P. 8

50 DE FORD TRANSIT PENTRU POLIȚIA DE FRONTIERĂ
 La sfârșitul lunii septembrie, în cadrul unui eveniment special găzduit la Ambasada Statelor Unite ale Americii la București de către Excelența Sa, Adrian Zuckerman, și în prezența Premierului României, Ludovic Orban, au fost prezentate trei unități ARTEMIS-RO pe bază de Ford Transit din lotul în curs de livrare către Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, parte a unui proiect complex, care a început în urmă cu aproape doi ani.
Proiectul este rezultatul unei colaborări strânse între inginerii Ford care au lucrat la adaptarea modelului, dealerul Ford – Țiriac Auto și compania Pro Optica pentru integrarea modelului Ford Transit în structura complexă a proiectului pentru Inspectoratul General al Poliției de Frontieră. Proiectul „Autospecială de supraveghere cu termoviziune” se referă la livrarea a 50 de produse către Inspectoratul General al Poliției de Frontieră din România. Proiectul de amenajare, sistemul optronic de supraveghere cu cameră termală, calculatorul
și aplicația software de supraveghere și lucru cu hărțile sunt concepute și realizate în România,
de către Pro Optica. Autovehiculul de bază și display-urile militare sunt produse ale companiilor americane Ford și respectiv Vartech.
Produsul a parcurs toate verificările de pre-recepție și până astăzi au fost recepționate un număr de 16 produse, care au intrat deja în serviciu/misiune. Cele 50 de unități Ford Transit sunt propulsate de motorul EcoBlue 2.0 de
170 CP și 405 Nm și sunt echipate cu sistemul de Tracțiune Integrală Inteligentă ce oferă performanță îmbunătățită în condiții dificile de utilizare.
      VEHICULELE COMERCIALE, VESTE REA ȘI VESTE BUNĂ
Volumul înmatriculărilor de vehicule comerciale noi (LCV, HCV, Minibus și Bus) au scăzut cu 35,2%, în primele nouă luni din acest an, comparativ cu perioada similară din 2019, reiese din statistica Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), potrivit unui comunicat al Asociației Producătorilor și Importatorilor
de Automobile (APIA). Vestea bună este că, în luna
septembrie, au fost înscrise în circulație 1.495 de unități, cu 33% mai multe față de septembrie 2019.
Totodată, înmatriculările de autoturisme noi au scăzut cu 31,8%, în intervalul ianuarie- septembrie, în timp ce declinul pe segmentul de second-hand
a fost de aproape 16,3%. Conform datelor centralizate, au fost înmatriculate pe plan local 84.601 de autoturisme noi, în comparație cu cele 124.049 unități, în primele nouă luni din 2019. În funcție de numărul autoturismelor înmatriculate, cele mai multe solicitări au vizat mărcile: Dacia, cu 26.148 de unități (-29,5% față de ianuarie- septembrie 2019), Volkswagen (6.682 de unități, -21,6%), Škoda
(6.615 unități, -31,1%), Renault (6.512 unități, -39,2%), Hyundai (5.119 unități, -14,5%) și alte mărci 33.525 de unități. În septembrie, au fost înmatriculate 12.373 de autoturisme noi (+72,6% față de aceeași perioadă din anul precedent). Dintre acestea, 10.878 au fost autoturisme noi a căror creștere față de luna septembrie 2019 (când au fost înmatriculate doar 6.046 unități), este de 79,9%.
MACK LR ELECTRIC INTRĂ ÎN PRODUCȚIE, ÎN 2021
Subsidiara americană a Grupului Volvo, Mack Trucks, a anunțat, recent, că plănuiește introducerea pe piață a modelului Mack LR Electric, destinat colectării deșeurilor, echipat cu un lanț cinematic integral electric. Comenzile pentru noul model pot fi plasate începând din trimestrul 4 al acestui an, iar livrările vor începe în 2021.
Cu operarea sa silențioasă,
LR Electric va îndeplini necesitățile municipalităților și ale operatorilor care lucrează în medii urbane și care caută să diminueze poluarea sonoră și să lucreze silențios pe timpul nopții.
Introdus ca prototip în 2018, modelul este echipat cu lanțul cinematic integrat electric dezvoltat de Mack, care include două motoare electrice și patru baterii Li-ion NMC, care asigură propulsia vehiculului, dar și necesarul de electricitate pentru toate accesoriile de bord.
Un sistem unic de frânare regenerativă tine cont de încărcătura camionului și sprijină recuperarea energiei pe parcursul sutelor de opriri pe care le efectuează zilnic un camion de colectare a deșeurilor.
Mack LR Electric va fi produs la fabrica Mack Lehigh Valley Operations (LVO) din Macungie (Pennsylvania), SUA, acolo unde sunt asamblate toate camioanele grele ale mărcii destinate pieței nord-americane.
 8.............................................................................................................................................. octombrie 2020
ȘTIRI












































































   6   7   8   9   10