Page 66 - ZIUA CARGO
P. 66

                                             editor general
Meda Iordan meda.iordan@ziuacargo.ro
redactor-șef
Radu Borcescu radu.borcescu@ziuacargo.ro
redactori
Magda Severin magda.severin@ziuacargo.ro Raluca Mihăilescu raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
secretar general de redacție Alexandru Stoian alexandru.stoian@ziuacargo.ro
foto-video: Jean-Mihai Pâlșu
director publicitate Violeta Burlacu violeta.burlacu@ziuacargo.ro Tel.: 0726.910.277
DTP și pre-press
Top O’Rush Graphic Design
Revistă editată de
ZC Trans Logistics Media
Adresa redacției:
Bd. Timișoara, nr. 92, sector 6, București.
Tel.: 0771.311.796
www.ziuacargo.ro redactie@ziuacargo.ro
ISSN 2069 - 069X
  Spune-ți părerea!
Despre 2020
Ce impact a avut 2020 asupra activității companiei dumneavoastră?
1. La finalul anului, cifrele arată o scădere importantă.
2. Consemnăm o reducere ușoară a activității.
3. În final, am reușit să menținem volumul activității la nivelul anului
trecut.
4. Am înregistrat o ușoară creștere.
5. Am înregistrat o creștere importantă.
Puteți răspunde la întrebarea lunii, vizitând www.ziuacargo.ro
Nevoia de bani a statului,
baza controalelor privind diurnele
C el puțin aceasta este opinia celor mai mulți dintre cei care au răspuns la întrebarea lunii octombrie. 60% dintre ei au așezat ne- voia de bani a statului ca fiind motivul principal pentru care Fiscul verifică mo- dul de încadrare a diurnelor acordate de companiile de transport șoferilor, asimi- lându-le veniturilor salariale și stabilind impozite și penalități, în consecință. Cea
mai mare parte a respondenților este, astfel, de părere că, prin aceste con- troale, inspectorii fiscali pot acoperi cu ușurință eventualele ținte impuse, privind un anumit volum al sancțiunilor. Un pro- cent de 26% apreciază, însă, că sunt țintite firmele suspecte de evaziune fiscală, iar reîncadrarea diurnelor ca veni- turi salariale reprezintă doar o metodă (simplă) pentru atingerea scopului, ace-
la de oprire a activității unor firme. Doar 7% afirmă că, în spatele controalelor, stau reclamațiile venite din occident, care au transformat firmele românești de transport în ținte, inclusiv pentru autori- tățile din țara noastră. De asemenea, un procent de 7% opinează că este doar o coincidență și firmele sancționate repre- zintă cazuri particulare, care nu se aplică la majoritatea pieței de transport.
66 .............................................................................................................................................. noiembrie 2020
ÎNTREBAREA LUNII
































































   64   65   66   67   68