Page 56 - Revista ZIUA CARGO
P. 56

   Mădălina Balaiban, general manager Hello Holidays:
„Turistul român caută, astăzi, aceleași lucruri ca în 2019, cu amendamentul că dorește să își primească banii înapoi, în cazul în care nu reușește
să călătorească, din cauza pandemiei. Și noi exact această plasă de siguranță le-am oferit-o.”
HELLO HOLIDAYS
Turismul turează
motoarele
Adaptarea rapidă la noile condiții impuse de pandemie, răspunsul corect în fața temerilor pe care le au, astăzi, călătorii, precum și dorința ridicată a românilor de a vizita locuri noi sunt principalele ingrediente care ar putea scoate turismul din criză, mai rapid decât mulți dintre noi anticipau.
 Turism, transport, o afacere de succes și, totodată, o frumoa- să poveste de familie, Hello Holidays își continuă planurile de dez- voltare, țintind să devină, în următorii ani, una dintre cele mai mari agenții de turism din România. Pandemia nu a însemnat decât o ușoară întârziere a planurilor.
Modelul Hello Holidays a fost pro- iectat pentru a asigura servicii de cali- tate turiștilor, pe toate etapele sejuru- lui, iar transportul joacă un rol esențial. Astfel, alături de agenția Hello Holidays, a apărut și Hello Holidays Transport.
„Compania de transport a apărut în 2013, însă primele autocare au fost achiziționate în 2011, pe agenția de turism. Aceasta a fost deschisă în 2007 și, până în 2011, foloseam auto- carele companiei Vilextur, firmă de transport ce aparține părinților mei. Astăzi, avem o flotă de 12 autocare și colaborăm în continuare cu Vilextur, precum și cu alte firme de transport din țară, pentru a acoperi nevoia de transport, în timpul sezonului”, a arătat Mădălina Balaiban, general manager Hello Holidays.
Investiții
și în pandemie
În ciuda pandemiei, compania a continuat planul investițional, achizițio- nând un nou autocar, în 2020. Astfel, flota Hello Holidays include, astăzi, trei autocare noi Setra ComfortClass (2019 și 2020), iar anul viitor se are
în vedere achiziționarea unui autocar Setra TopClass.
„Achiziționarea propriilor autocare a venit din nevoia de a asigura clien- ților o calitate ridicată, în ceea ce pri- vește transportul. Am simțit nevoia să controlăm cât mai bine acest aspect, chiar dacă, adesea, colaborăm cu transportatori serioși. Este preferabil să lucrezi cu propriii șoferi, să știi pe ce te bazezi”, a explicat Mădălina Balaiban.
Ultimii ani au adus o dezvoltare importantă pentru Hello Holidays. „În 2019, am avut zile în care plecau și 40 de autocare. Tocmai de aceea, pe lângă propria flotă, avem nevoie de transportatori destul de mari, care ne pot închiria diferite tipuri/capacități de autocare și care pot deservi atât curse mai scurte, cât și unele foarte lungi”, a completat Mădălina Balaiban.
Numărul mare de curse pe săptă- mână (în special chartere către Grecia
 56 .................................................................................................................................................. martie 2021
PIAȚĂ ȘI COMPANII
















































































   54   55   56   57   58