Page 11 - revista ZIUA CARGO
P. 11

  București, cât și în Transilvania. Toto- dată, observ o predispoziție spre in- vestiții în autostrăzi, drumuri expres dar și căi ferate. Poate mulți vor spune că exagerez puțin, sau că sunt prea optimist, însă avem constructori de autostrăzi tot mai serioși, care au în- țeles ce înseamnă să-ți respecți terme- nele contractuale, iar lucrurile încep să
se miște. Aceleași lucruri se întâmplă și pentru partea de căi ferate, unde sunt multe proiecte gata să înceapă sau, deja, în faza de lucrări. Cât des- pre sectorul maritim, este suficient să spunem că Portul Constanța a depă- șit la volume Portul Pireu, în 2022. Toate aceste povești frumoase pot fi încetinite de „criza de personal” și, din
acest motiv, trebuie să găsim soluții practice, împreună cu autoritățile.
Dar motorina?
Mi-aș dori să cred că vom avea parte de o stabilizare, undeva la 7- 7,5 lei/litru, pentru că situația din 2022 a fost o nebunie. Depinde foarte mult și de cum va reacționa Uniunea Euro- peană la piața de energii alternative.
Inflația
Nu am un glob magic. Dacă ar fi să ne luăm după Banca Națională a României, atunci se va menține inflația cu două cifre.
Sumarizând, cred într-un 2023 în care trebuie să fim creativi, să investim și mai mult în oameni, să avem și mai mare grijă de ei, indiferent de religie, cultură, sau naționalitate, să ne facem temele cu prisosință, să acționăm și să abordăm provocările profesionist și corect.
Vă doresc un an sănătos, creativ și cu pace!
Alexandru BORZA
manager flotă borza.alex@gmail.com
PUBLICITATE
  STRATEGIE






















































































   9   10   11   12   13