Planurile Obilet

Obilet este cea mai mare platformă de vânzare a biletelor de autobuz din Turcia și din Europa, după numărul de bilete vândute. În 2023, demarează extinderea în România.

Platforma este într-o continuă dezvoltare și, astăzi, oferă, în Turcia, vânzare de bilete de avion, ferry, rent-a-car, rezervări la hoteluri etc. Iar aceste facilități vor deveni active și pe celelalte piețe unde Obilet este prezent.

Astfel, Obilet va deveni, în anii următori, o platformă tot mai complexă, care va permite clienților să obțină biletele de care au nevoie în legătură cu călătoriile pe care intenționează să le facă.

Cum funcționează?

Obilet funcționează ca un motor de căutare pe internet. Are o interfață foarte prietenoasă pentru utilizator, care introduce localitatea de unde dorește să plece, localitate unde dorește să ajungă, ziua… Iar platforma îi oferă lista cu toate cursele disponibile pe traseul respectiv. Utilizatorul își poate selecta transportatorul cu care dorește să călătorească, având la dispoziție informațiile relevante legate de călătorie.

Aplicația este intuitivă și simplu de utilizat.

Simplu și pentru transportatori

Orice firmă de transport poate fi prezentă pe platforma Obilet. Trebuie doar să încheie un contract de colaborare.

Dacă se vând bilete, Obilet va încasa un comision din contravaloarea acestora. În caz contrar, transportatorul nu are nicio obligație financiară față de Obilet. În plus, Obilet asigură partea de promovare și suport clienți.

Pentru călători, Obilet pune la dispoziție un call center funcțional 24 ore/zi, șapte zile din șapte. Totodată, platforma oferă transportatorilor suport tehnic. Practic, se lucrează în schimburi și există minimum un programator, care supraveghează și verifică în permanență ca totul să funcționeze bine.

Avantajele transportatorilor prezenți pe platforma Obilet sunt legate, în primul rând, de o vizibilitate mult îmbunătățită, pentru că modelul de business al Obilet implică multă promovare și foarte multe campanii, menite să atragă pasagerii pe platformă.

  • Sunt realizate campanii de digital marketing, pentru a face cunoscută platforma, ceea ce duce la creșterea numărului de vizitatori.
  • Sunt organizate concursuri cu premii, menite să fidelizeze clienții.
  • Călătorii primesc discount sau vouchere oferite de partenerii Obilet.
  • Mai mult trafic pe platforma Obilet înseamnă mai mulți potențiali călători pentru firmele de transport prezente acolo.
  • Accesul pe platformă pentru transportatori se face foarte ușor, după transmiterea datelor relevante – ore de plecare, stații, tarife… Există și posibilitatea integrării automate prin API.

Obilet este prezent în România încă de anul trecut, când a demarat procesul de adăugare a transportatorilor pe platformă, și urmează promovarea către călători.

„Am dezvoltat un model sustenabil de business și care s-a dovedit a fi de succes în Turcia, unde anul trecut Obilet a vândut peste treizeci de milioane de bilete. Vom aplica în România tot ceea ce se potrivește aici, iar rețeta nu va fi copy-paste, ci totul va fi personalizat, pentru specificul pieței românești”, a arătat Cosmin Ciuciur, sales manager Obilet.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.