STILL – Bine informat

Image 2_STILL neXXt fleet_Smart Intralogistics via an appVreți să știți cum lucrează echipamentele? Când? Dacă sunt cu adevărat eficiente? Să aveți la un click distanță informațiile necesare pentru fundamentarea de decizii corecte în depozit? Există soluția.

Fleet Manager 4.x  face parte dintr-un pachet complex de servicii de gestiune a flotei oferite de STILL, care mai include STILL Report și STILL ProActive. Sistemul de management oferit de către STILL răspunde mai multor funcții: controlează accesul utilizatorilor, recunoaște accidentele prin senzorii de șoc, transferă informații on-line și analizează permanent activitatea. Accentul este pus pe detectarea costurilor pe utilizator și cauză, reducerea lor și prevenire.

Acces pe baza cardului

Astfel, fiecare utilizator este definit, în Fleet Manager 4.x, cu drepturi individuale de acces, pe baza cardului de acces sau a cardului STILL (în funcție de alegerea făcută de client). Se au în vedere seria (seriile) echipamentului pe care operatorul este autorizat să conducă, intervalul orar în care este autorizat să o facă, viteza permisă, aprinderea automată a luminilor de lucru, precum și alte setări. Toate acestea pot fi schimbate on-line. Informațiile sunt transmise spre și dinspre echipament, on-line prin GPRS, abonamentul de transmisie de date aflându-se în sarcina STILL.

De menționat că, prin aproprierea cardului și pornirea echipamentului, utilizatorul confirmă că a primit echipamentul în bune condiții de la schimbul precedent. În caz de accident, persoana desemnată de client va primi automat un mesaj text cu seria echipamentului, utilizatorul și condițiile de lucru în care a fost produs accidentul, pe telefon și e-mail. Accidentele rămân înregistrate și în raportările extrase din Fleet Manager 4.x. Pe scurt, în raportări sunt incluse orele de funcționare pe deplasare, ridicare, utilizator, zilele săptămânii, perioada din zi; greutatea ridicată/transportată; utilizarea ridicării/coborârii catargului în timpul deplasării; accidente; alte rapoarte personalizate. Toate raportările pot fi doar vizualizate sau salvate local.

Transmisiuni automate către service

În completare, STILL ProActive permite transmiterea on-line, către service-ul STILL, a oricărei erori a sistemului electronic, împreună cu metoda de reparație și lista de piese necesare. În acest context, Fleet Manager 4.x, permite controlul total al activității utilizatorilor, creșterea eficienței pe baza analizei raportărilor, precum și controlul accidentelor, în timp ce STILL ProActive reduce timpii de intervenție.

Zero timp de intervenție

A oferi un utilaj performant, cu un consum optim și costuri de exploatare minime, este imperios necesar, dar nu este totul pentru a fundamenta un parteneriat. Diferența este dată de transparența costurilor, apropierea față de parteneri, prezentarea unor soluții simple și viabile pentru propriile aplicații. „În urma unei analize efectuate după vizite la partenerii noștri, am constatat, din ce în ce mai mult, că viitorul în intralogistică este reliefat de game de utilaje menite să răspundă la cât mai multe aplicații pentru același partener, concepute pentru a funcționa mii de ore, și soluții software care să arate, în cel mai scurt timp, statistici de costuri detaliate și să eficientizeze activitatea partenerilor”, spune Gabriel Brăileanu, Service Manager STILL România. În funcție de ceea ce dorește clientul, de profilul activității, condițiile de exploatare, orele de funcționare estimate și de bugetul alocat, se oferă soluții de închiriere pe termen scurt sau lung, schimbul unei flote depășite fizic sau moral cu o flotă nouă, cu sprijin de finanțare STILL, buy back , full service, întrețineri planificate ca soluții post-vânzare. „Pentru a arata flexibilitate, transparență și sprijin efectiv în realizarea activității zilnice, STILL propune partenerilor săi ale căror activități au flux continuu echipamente de stand by. Astfel, STILL oferă, în cadrul contractelor de Full Service, echipamente similare celor utilizate în mod curent, direct la sediul clientului, spre a fi utilizate în cazul indisponibilității echipamentelor din contract, ceea ce înseamnă zero timp de intervenție pentru parteneri, asigurând profit continuu, costuri scăzute și încredere”, subliniază Gabriel Brăileanu.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.