Afacerile WebEye, cu un sfert mai mari

WebEye România a avut în 2018 afaceri de 4,677 milioane de euro, în creștere cu 24% față de anul anterior, avans susținut în principal de creșterea portofoliului de clienți, dar și de diversificarea soluțiilor telematice pentru transportatori și de flexibilitatea companiei de a se adapta cerințelor clienților.

Levente Gall

WebEye România este parte a grupului WebEye, furnizor de soluții telematice cu sediul la Budapesta. Grupul a avut în 2018 afaceri totale de 18,355 milioane de euro.

„Ne bucură rezultatele din 2018, mai ales cele la nivel local, care confirmă ceea ce a devenit deja tradiție, și anume că România este cea mai performantă piață din grup, după Ungaria. În 2018 am evoluat mult prin clienții noi câștigați, unii dintre ei cu afaceri foarte mari, cum este FAN Courier, care are un parc impresionant de mașini. A fost o provocare să construim oferta potrivită unei flote mixte. Și clusterul (Ungaria, România, Slovacia) pe care îl conduc a avut afaceri în creștere, de peste 10 milioane de euro. Avem o bază solidă, pe care ne străduim să o dezvoltăm în continuare”, a spus Levente Gall, director general WebEye pentru Europa Centrală și de Est.

În România, WebEye avea în decembrie anul trecut 14.923 de soluții active, față de 9863 de soluții active în decembrie 2017.

Având în vedere planurile companiei de a se lista la bursă și de a-și mări portofoliul de clienți, dezvoltarea echipei și instruirea angajaților a rămas una dintre prioritățile companiei. În 2018, numărul angajaților aproape s-a dublat atât în România, cât și la nivelul clusterului.

În ceea ce privește soluțiile telematice, clienții continuă să le caute pe cele complexe, care oferă control aproape total și un management eficient al companiei. Acest lucru înseamnă echipament WebEye conectat la CANbus-ul mașinii, sonde litrometrice, iar în funcție de tipul de transport, conectarea unor senzori auxiliari, cum ar fi cei de temperatură.
O astfel de echipare oferă control asupra combustibilului, a camionului, a curselor, o bună comunicare cu șoferii și nu în ultimul rând îi ajută pe transportatori să respecte legislația și să evite amenzile. Rapoartele automatizate oferite de WebEye sunt un real ajutor pentru companii.

Strategia WebEye în 2019 pune accent pe consolidarea afacerii și creșterea calității serviciilor, în contextul în care transportatorii devin tot mai atenți la aspecte precum managementul combustibilului și al întreținerii vehiculelor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.