Participare record la competiția pentru studenți “Freshhh”, organizată de Grupul MOL

Grupul MOL a invitat studenți din toată lumea să participe la competiția internațională de petrol și gaze “Freshhh”, aflată la cea de-a VII-a ediție, începând cu 2007. În acest an, programul a ajuns la un număr record de participanți, fiind înregistrați peste 2.600 de studenți din mai mult de 60 de țări, grupați în 887 de echipe. Echipa Lotus de la Universitatea Babes Bolyai (UBB) din România a ocupat locul III dintre cele zece finaliste, se arată în comunicatul remis redacţiei de Grupul MOL.

Programul Freshhh are ca scop atragerea și dezvoltarea de tinere talente pentru operațiunile Grupului MOL și transformarea tinerilor într-una din cele mai importante axe de susținere a companiei. În 2013, câștigătoare a fost desemnată echipa DDR de la Universitatea Heriot-Watt din Marea Britanie.

La competiție au participat, de la prima ediție din în 2007, peste 10.000 de studenți din aproape 70 de țări. Pe lângă premii, cei mai talentați studenți primesc și oportunitatea unei cariere internaționale în cadrul Grupului MOL.

După anunțarea rezultatelor, Zsolt Hernádi, Chairman & CEO, MOL Group, a declarat: “Programul Growww pentru tineri absolvenți, Academia PIMS, programul de burse post-universitare programul Freshhh, au ca scop să atragă și să dezvolte tinere talente pentru operațiunile companiei și să transforme tinerii într-o axă de susținere a companiei. Creatitivatea, ideile proaspete și noile perspective sunt apreciate în Grupul MOL, astfel încât tinerii care pot aduce aceste abilități în companie sunt esențiali pentru creșterea noastră viitoare”.

Despre competiție

În prima dintre cele trei faze ale competiției, participanții au concurat în mediul online, într-un scenariu virtual, pentru a îndeplini sarcini care necesită cunoștințe industriale și strategice, stabilite de către Grupul MOL. Cele mai bune 40 de echipe din prima rundă s-au calificat în a doua etapă, Simulare Strategică, în cadrul căreia fiecare echipă a coordonat activitatea unei benzinării virtuale. Misiunea fiecărei echipe a fost să asigure funcționarea eficientă a benzinăriei, luând deciziile adecvate pe baza unei atente analize de piață. Cele mai bune zece echipe au fost invitate la Budapesta pentru a participa la faza finală, unde au concurat în diverse misiuni, evaluate de către un juriu format din manageri ai Grupului MOL.

În finală s-au calificat o echipă din Austria, una din Marea Britanie, trei din Croația, două din Ungaria, una din România, una din Slovacia și una din Serbia. Juriul internațional a acordat primul premiu, în valoare de 9.000 de euro, echipei “DDR” de la Universitatea Heriot-Watt din Marea Britanie. Echipa “3 Tage Wach”, formată din studenți de la Universitatea Tehnică și Economică din Budapesta și de la Universitatea  Andrássy din Budapesta a câștigat al doilea premiu, în valoare de 6.000 de euro, în vreme ce echipa “Lotus” de la Universitatea Babes-Bolyai din România a câștigat premiul al treilea, în valoare de 3.000 de euro. Membrii celorlalte șapte echipe au primit tablete electronice. În plus, unul dintre obiectivele cheie al tuturor finaliștilor Freshhh a fost, în mod firesc, să înceapă construcția unei cariere în Grupul MOL, iar competiția a reprezentat un prim pas ideal pe acest drum.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 31.000 de angajaţi în întreaga lume.

Grupul controlează 5 rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia. Compania deţine, de asemenea, o reţea de peste 1.700 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 11 țări.

Grupul operează o reţea de conducte de gaze naturale de înaltă presiune de peste 5.800 km în Ungaria. MOL activează şi în comercializarea şi distribuţia de gaze naturale la nivel regional.

În România, MOL deţine 137 de benzinării şi înregistrează performanțe pozitive și  pe segmentele de vânzări destinate companiilor, prin intermediul cardurilor de carburanți și soluțiilor en gros. Compania a semnat acorduri de concesiune cu Agentia Naţională pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul României, dintre care unul a fost ratificat de către toate autoritățile competente.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.