Schneider Electric își extinde serviciile de suport clienți: aplicație pentru smartphone și tabletă

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, a lansat aplicația Customer Care by Schneider Electric, prin care le oferă clienților acces facil 24/7 la servicii de suport specializat și informații utile.

Disponibilă gratuit, în 11 limbi străine, pe dispozitivele iOSTM și AndroidTM, această aplicație reprezintă cea mai rapidă și ușoară cale de a contacta direct un reprezentant Schneider Electric.

Caracteristici de tip self-service

Prin utilizarea funcției de căutare rapidă sau prin scanarea unui cod QR, clienții pot accesa răspunsuri la întrebări frecvente și documentația tehnică a produselor. De asemenea, aceștia au posibilitatea de a căuta ghiduri tehnice și de a înregistra produse.

Conectarea cu Schneider Electric

Aplicația Customer Care by Schneider Electric le oferă clienților acces rapid la asistență specializată, aceștia putându-se conecta direct cu Centrul de Suport Clienți al Schneider Electric printr-o singură atingere a ecranului tactil sau prin e-mail.

Proiectată pentru dispozitivele iOSTM și AndroidTM, aplicația Customer Care by Schneider Electric este disponibilă gratuit pe Google PlayTM și în Apple App StoreSM, în 11 limbi străine, urmând să includă în viitor noi limbi străine și caracteristici.

Servicii de suport clienți în România

Aplicația Customer Care by Schneider Electric a fost dezvoltată ca parte a eforturilor continue ale companiei de a le asigura clienților servicii de cea mai înaltă calitate.

În România, Schneider Electric operează și un centru de suport clienți, înființat în anul 2011 în București, care funcționează în prezent ca un hub regional pentru grupul Schneider Electric.

Cei aproximativ 100 de angajați ai centrului oferă asistență comercială, logistică și tehnică prin telefon, web  și email pentru 46 de țări, în 20 de limbi străine, pentru parteneri, distribuitori, dezvoltatori de tablouri electrice, integratori de sistem, electricieni și utilizatori finali ai soluțiilor Schneider Electric.

Customer Care by Schneider Electric.

Companie specializată la nivel global în managementul energiei și automatizare, cu operaţiuni în mai mult de 100 de ţări, Schneider Electric (www.schneider-electric.com) oferă soluţii integrate pentru diverse segmente de piaţă, deţinând poziţii de lider în domeniul infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în construcţii şi al centrelor de date sau reţelelor.

Schneider Electric are, de asemenea, o prezenţă extinsă şi în domeniul aplicaţiilor pentru segmentul rezidenţial. Cei 170.000 de angajaţi ai companiei lucrează pentru a face energia sigură, fiabilă, eficientă, productivă şi verde, realizând venituri din vânzări în valoare de 25 miliarde de euro în 2014, prin activitatea lor constantă de a ajuta persoanele şi organizaţiile „să profite la maximum de resursele energetice”.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.