UniCredit Bank extinde digitalizarea şi către IMM

mposUniCredit Bank lansează Mobile POS şi Mobile B@nkin pentru segmentul de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM), extinzând, astfel, demersurile de digitalizare începute pe segmentul de persoane fizice.

“Digitalizarea activităţii UniCredit Bank este un proces ambiţios, pe care l-am demarat deja pentru clienţii persoane fizice – îmbunătăţind substanţial website-ul băncii, www.unicredit.ro, şi aplicaţiile de Online şi Mobile Banking. Extindem acest proiect, prin care ne dorim să devenim un jucător de top în zona retail-ului bancar digital, prin lansarea de noi servicii şi produse adresate, de această dată, clienţilor IMM. Mobile POS şi noua aplicaţie de Mobile B@nking sunt produse cu grad ridicat de noutate pe piaţă, menite să ofere clienţilor din acest segment o experiență mai plăcută și o interacţiune mai ușoară cu banca”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şeful Diviziei de Retail în cadrul UniCredit Bank.

Astfel, UniCredit Bank vine în întâmpinarea antreprenorilor și lansează Mobile POS (mPOS), un produs prin care clienții pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul, în condiții de securitate deplină. Aceasta este o metodă accesibilă companiilor care au nevoie de mobilitate și rapiditate în procesele de tranzacționare, precum cele care acţionează în domeniul de curierat, de catering, comerţ stradal, centre expoziţionale, restaurante etc.

Mobile POS este un dispozitiv cu o dimensiunea redusă, care facilitează plata cu cardul prin intermediul dispozitivelor mobile, precum telefoane inteligente și tablete. Spre deosebire de un POS standard, Mobile POS pune la dispoziția utilizatorului o aplicație intuitivă care permite efectuarea de tranzacții direct de pe telefon sau tabletă. Mobile POS se conectează la dispozitivele mobile (telefoane inteligente şi tablete) utilizând protocolul Bluetooth.

Mobile POS este utilizat doar pentru citirea cardurilor și introducerea PINului. Acesta acceptă tranzacţii contacless, cu chip și bandă magnetică. Chitanța rezultată în urma tranzacțiilor poate fi trimisă prin SMS sau email utilizatorului.

Totodată, oferta pentru IMM a fost adaptată pentru a include, în condiţii avantajoase pentru clienţi, serviciul de Mobile B@nking, prin care clienţii îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, accesibilă de oriunde. Mai mult, aceștia pot opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale.

Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit, antreprenorii pot realiza o multitudine de operaţiuni, de la vizualizarea istoricului de tranzacții și solduri, până la efectuarea de plăți în lei, schimburi valutare şi plăți facturi.

Acestora li se adaugă funcții precum posibilitatea de a primi indicații despre cea mai apropiată sucursală sau ATM UniCredit Bank sau opțiunea de a consulta cursurile de schimb ale băncii. De asemenea, o funcţie utilă este transferul rapid între clienţii UniCredit.

Beneficiarul (emitentul facturii) poate trimite plătitorului din Mobile B@nking un cod de bare conţinând suma, contul şi detaliile de plată. Plătitorul importă acest cod de bare în aplicaţia Mobile B@nking şi semnează plata, fără să mai fie nevoie să introducă nici un alt detaliu de plată.

Despre UniCredit Bank

UniCredit Bank este parte a UniCredit, grupul financiar european cu rețeaua cea mai extinsă din Europa Centrală și de Est şi una dintre cele mai importante din Europa. UniCredit Bank este un “one-stop-shop” pentru servicii financiare deservind aproximativ 650.000 de clienţi. Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM, Pioneer Asset Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.