Xerox angajează 140 de specialiști la Bacău

Compania Xerox deschide în municipiul Bacău al şaptelea centru din România, acesta fiind destinat serviciilor de custormer care pentru clienţi din Italia, iar în primă fază vor fi angajate 140 de persoane, urmând ca numărul lor să crească odată cu diversificarea serviciilor.

Noul centru se află în clădirea DiLivio Business Center, pe strada Ion Luca Caragiale nr. 1.

“Centrul din Bacău, nu numai că extinde prezenţa Xerox în România, dar se alătură unei reţele globale, care procesează informaţii pentru clienţii din întreaga lume. Clienţii noştri apreciază competenţele angajaţilor din România, precum cele lingvistice şi tehnice, dar şi dorinţa acestora de a-şi construi o carieră într-o companie care oferă servicii la nivel global”, a declarat într-un comunicat Roberto Montandon, vicepreşedinte Strategy and Business Development, Customer Care Services, Xerox.

Condiții de angajare 

Candidaţii trebuie să cunoască limba italiană, să aibă competenţe de utilizare a calculatorului şi experienţă anterioară în domeniul serviciilor pentru clienţi.

Angajaţii din Bacău vor face parte dintr-o echipă formată din 55.000 de agenţi la nivel global, care răspund zilnic, din cele 160 de centre, la 2,5 milioane de solicitări, în aproximativ 30 de limbi.

Xerox deţine în România două centre în Bucureşti, trei în Iaşi şi unul în Oradea, cu peste 2.000 de angajaţi.

Compania este prezentă în România de peste 45 de ani, oferind o gamă variată de imprimante, copiatoare, multifuncţionale, precum şi servicii conexe şi de business. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.