Conferința „am MARFĂ. caut TRANSPORT” – ediția 2023

Salvează data!

4-5 mai 2023

Te așteptăm la Poiana Brașov, Hotel Alpin, pentru o nouă ediție a conferinței „am MARFĂ. caut TRANSPORT”.

Conferinta

În program, am trecut informație și networking de calitate, parteneriate și povești de succes, ale unor companii ai căror manageri nu se tem să vorbească, inclusiv despre momentele în care le-a fost greu.

Am construit, în cei 14 ani scurși de la prima ediție a conferinței, un cadru de încredere, în care participanții simt că fac parte dintr-o mare familie, unde vor găsi oportunități și inspirație pentru afacerile lor.

În perioada 4-5 mai 2023, într-una dintre cele mai frumoase zone ale României (la Poiana Brașov), industria de transport, clienții și furnizorii săi își dau întâlnire, într-un cadru elegant, gata să găsească împreună soluții pentru perioada următoare.

Ieși din birou! Ia o pauză de la rutină și privește spre viitor!

 

Program

Joi, 4 mai
11:00-12:00 Primire invitați.
12:00-14:30 Sesiunea I de discuții
◼ Piața în cifre. Creștere sau descreștere? Ce spun cifrele ARR după primele patru luni ale anului 2023? – Mihai Cuciureanu, ARR
◼ Beneficiile unui AdBlue de calitate – Olimpia Doru, manager New Design Composite
◼ Luptăm împotriva traficului de persoane. Împreună putem schimba destine!
Inspector Principal de Poliție Mihaela Drăguș, specialist comunicare și prevenirea
traficului de persoane ANITP
◼ Prezentare HANKOOK TIRE – Adrian Găină, Sales Manager TBR Tire România
◼ Pachetul Mobilitate 1, la Curtea de Justiție a Uniunii Europene.
◼ La ce ar trebui să ne așteptăm în materie de control la nivel național și internațional, inclusiv în zona Pachet Mobilitate 1?
◼ Tendințe în piață. Provocări și oportunități. Mai avem ce transporta? Există loc pentru profit? – Luiza Carpov, CEO & Founder Yawo Services și Logistic Chain Club (LCC), Iuliana Badea, Secretar General USER, Romeo Dumitru, vicepreședinte ARILOG

14:30-15:30 Prânz
15:30-18:00 Sesiunea a II-a de discuții
◼ Cum gestionăm relația cu partenerii? Practici și clauze abuzive între clientul
și furnizorul de transport – Romeo Dumitru, vicepreședinte ARILOG, Danor Ionescu, CEO Pallex, Remus Nistor, Director Wiass Romania, Lorena Sandu, UNTRR, George Iacob Anca, avocat, George Anca & Asociații, Stefan Ichim, Deputy Manager Motor Department Marsh Romania
◼ Scenarii privind criza – Irina Hrișcă, regional sales manager Garanti BBVA
◼ Cum gestionăm digitalizarea în expediții și transporturi? Se schimbă relația dintre clientul de transport și furnizor? – Loredana Apreutese, General Manager International Alexander, Decebal Popescu, Co-Founder, Managing Partner @Smart Touch Technologies, Levente Gall, Managing Director innoTMS Romania, Sergiu Iordache
Managing Director, DSV Road, Nicușor Pisică, Inbound Operation Senior Manager Groupe Renault

◼ Protecția mediului devine o realitate prinsă în contract. Cum gestionăm cerințele actuale? Ce practici au câștigat loc pe piață? – Nicușor Pisică, Inbound Operation Senior Manager Groupe Renault, Sergiu Iordache, Managing Director, DSV Road, Alexandru Borza, Senior Fleet Manager & Drivers Capacity

◼ Electric Club. Gestionăm SCHIMBAREA către o nouă paradigmă

18:00 Vehiculele comerciale, în prim plan. Networking în zona expozițională
20:30 Cină festivă. Muzică live

Vineri, 5 mai
10:00-12:30 Workshop-uri
◼ Sinuciderile în rândul șoferilor profesioniști, deja un fenomen? Există soluții pentru a evita astfel de tragedii? – Adriana Mureşan, șofer profesionist și fondator al Asociației RoOmenia – Voluntari în Europa, Andreea Gheorghe, psiholog specializat în psihologia transporturilor
◼ Cum atragem tinerii în echipă, folosind platformele pe care le oferă internetul?
Ce câștigăm, fiind diferiți? – Gabi Urs, Manager, Pov21 Marketing
◼ Cum gestionăm modificarea componenței echipelor? Lucrăm diferit cu generații diferite? Wellbeing și cultură organizațională. Angajați sănătoși (indiferent de vârstă), pentru o afacere modernă de logistică și transport –– Marius DumitrencoMarius Dumitrenco–Keller, trainer Keller, trainer șși i psihoterapeutpsihoterapeut

13:00-14:30 Prânz

Speakeri


In curs de actualizare
In curs de actualizare

Împreună mișcăm lucrurile!

Taxa de participare, de 540 de lei/persoană, asigură participarea la eveniment, mesele și cina festivă.

Tarife care includ și cazare, pe lângă participare, mese și cina festivă:

880 de lei – cameră single

1.500 de lei – cameră dublă (două persoane).

Tarifele includ TVA, cazarea se face la Hotel Alpin.

Bonus: firmele participante la eveniment primesc abonament pe un an la revista ZIUA CARGO.

Puteți confirma participarea:

– prin e-mail: radu.borcescu@ziuacargo.ro

– la telefon: 0757.074.396 (Radu Borcescu)

 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.