Pasagerii trenului deraiat au fost recuperati. Zeci de alte trenuri raman anulate

Pasagerii din trenul IC 852 deraiat de dimineata la ora 10.00 in apropiere de halta de miscare Mostistea (intre statiile Sarulesti-Fundulea) au fost preluati de trenul IR 1822-1, care s-a deplasat pana in zona  si i-au adus in Gara de Nord la ora 15.07, informeaza CFR Calatori.

Garnitura isi va relua calatoria ca tren IR 12895 spre Constanta, pe ruta ocolitoare Bucuresti Nord-Ploiesti Sud-Buzau-Faurei-Fetesti-Constanta.

Joi sunt anulate peste 30 de trenuri, doua linii sunt inchise, iar la sosirea si plecarea din Bucuresti se inregistreaza intarzieri.

“Pe raza Sucursalei Teritoriale CF Bucuresti, traficul feroviar este ingreunat de zapada viscolita care se depune intr-un strat foarte gros peste macaze, iar functionarea acestora in zona Complexului Bucuresti Nord este posibila doar prin manevrare manuala”, se arata intr-un comunicat de presa al Companiei Nationale de Cai Ferate “CFR” SA.

Din aceasta cauza, anumite trenuri care urmeaza sa intre si sa plece din Gara de Nord sunt temporizate in statii sau asteapta in parcurs.

Intarzieri la sosirea si plecarea din Gara de Nord

Astfel, 6 trenuri vor intra in Gara de Nord cu intarzieri:

  • IR 382 Sofia- Bucuresti Nord
  • IR 1790 Pitesti – Bucuresti Nord
  • R 9342 Giurgiu – Bucuresti Nord
  • IR 1644 Salva – Bucuresti Nord
  • IR 1644 Salva – Bucuresti Nord
  • R 3002 Brasov – Bucuresti Nord.

De asemenea, alte sase trenuri vor pleaca din Gara de Nord cu intarzieri:

  • IR 382-1 Bucuresti Nord – Sofia
  • IR 1781 Bucuresti Nord – Curtea de Arges
  • IR 1655 Bucuresti Nord – Bacau
  • IR 1632-1 Bucuresti Nord – Constanta
  • IR 1582 Bucuresti Nord – Brasov
  • IR 1571 Bucuresti Nord – Galati
  • IR 14001 Bucuresti Nord – Brasov.

CFR precizeaza ca intervine si cu pluguri de zapada pe anumite sectoare aflate pe sectiile CF Bucuresti – Videle – Giurgiu si Bucuresti – Urziceni, unde din cauza zapezii viscolite se formeaza suluri de zapada de aproximativ un metru.

Linii CFR inchise

Liniile Dridu – Armaseti si Ciorani – Ialomita sunt inchise, echipajele intervenind cu utilaje de deszapezire pentru redeschidere.

Din cauza inchiderii circulatiei pe linia Dridu – Armasesti si a conditiilor meteo severe de pe sectia Armasesti – Ploiesti, trenul Intercity 572 Galati – Bucuresti Nord circula pe ruta ocolitoare Urziceni – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Bucuresti Nord.

Trenuri anulate

Totodata, din cauza ninsorii viscolite si pentru fluidizarea traficului feroviar, joi au fost anulate trenurile:

  • Intercity 581 si 584 Bucuresti Nord – Constanta si retur
  • Intercity 551/556 Bucuresti Nord – Suceava si retur
  • Intercity 554/564 Suceava – Bucuresti Nord
  • Intercity 591 Bucuresti Nord – Timisoara Nord
  • Intercity 594 Timisoara Nord – Bucuresti Nord
  • Intercity 571/574 Bucuresti Nord – Galati si retur
  • Intercity 1637/1636 Bucuresti Nord – Brasov si retur
  • Regio 6422 Falciu Nord – Barlad, iar pe distanta Barlad – Tecuci circula conform graficului de circulatie
  • Regio 9021 Bucuresti Nord – Pitesti
  • Regio 9026 Pitesti – Bucuresti Nord
  • Regio 6101 Faurei – Tecuci
  • 6102 Tecuci – Faurei
  • Regio 7051 Urziceni – Faurei
  • Regio 7052 Faurei – Urziceni
  • Regio 9301/9306 Bucuresti Nord – Rosiori Nord si retur
  • IR 1791 Bucuresti Nord – Pitesti
  • IR 1883 Titu – Targoviste
  • IR 1796 Pitesti – Bucuresti Nord
  • IR 1886 Targoviste – Titu
  • IR 1783 Bucuresti Nord – Curtea de Arges
  • IR 1913 Golesti – Parcul Kretulescu
  • IR 1885 Titu – Pietrosita
  • IR 1784 Curtea de Arges – Bucuresti Nord
  • IR 1888 Pietrosita – Titu, IR 1916 Parcul Kretulescu – Golesti
  • IR 1898 Golesti – Bucuresti Nord
  • IR 1793 Bucuresti Nord – Pitesti
  • IR 1790 Pitesti – Bucuresti Nord
  • IR 1795 Bucuresti Nord – Pitesti
  • IR 1792 Pitesti – Titu
  • R 8131 Ploiesti Sud – Slobozia Veche
  • R 8132 Slobozia Veche – Ploiesti Sud
  • Bucuresti Nord – P.O. Aeroportul Henri Coanda – Balotesti si retur
  • Regio 8071 si 8072 de pe ruta Bucuresti Nord – Pantelimon Sud halta – Bucuresti Obor si retur.

Calatorii vor fi preluati cu alte trenuri aflate in circulatie, in directiile respective. Trenurile ramase in circulatie vor fi suplimentate astfel incat sa poata prelua cat mai multi calatori.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.