Page 43 - Revista ZIUA Cargo iulie 2018
P. 43

în regulă, conform Regulamentului 561”, a explicat Levente Gall.utilizați (camionul a rulat). Astfel, se poate îmbunătății eficiența, în ceea ce privește timpii destinați condusului”, a spus Levente Gall.De asemenea, urmează o îmbu- nătățire și pe partea de ETA (timpul estimat pentru ajungerea la destina- ție).Un alt raport important, solicitat mai ales de companiile mari, este legat de așteptări / staționări la descărcare.„Suntem avansați cu acest produs, noua soluție fiind dezvoltată alături de unul dintre clienții noștri mari. În acest sens, există numeroase solicitări, mul- te venind din zona transportului de distribuție (vehicule comerciale ușoa- re). Până la finalul anului, această funcționalitate va ajunge atât de com- plexă, încât va putea acoperi toate necesitățile – firme de transport pe distanțe lungi, medii și distribuție lo- cală”, a precizat reprezentantul WebEye.Un accent special se va pune pe oferirea de instrumente dedicate per- soanelor de decizie.La solicitarea și cu acceptul trans- portatorilor, WebEye poate asigura interfațări cu clienți ai acestuia și, astfel, expeditorul poate urmări poziția camionului, traseul mărfii etc.Vor apărea îmbunătățiri la schim- barea automată a statusurilor, cum ar fi „pornire”, „sosire”, „abatere” sau „întârziere”, vizând anumite puncte intermediare, setate în prealabil. Funcția ETA va monitoriza des- fășurarea cursei, în funcție de aceste puncte presetate, schimbând, auto- mat, statusurile. Acest lucru va per- mite transportatorilor să reacționeze proactiv, pentru remedierea eventua- lelor probleme și / sau pentru infor- marea clientului.Evoluția soluțiilor telematice face posibilă urmărirea unui set nou de informații de către managerii firmelor de transport. De exemplu, în special la companiile mari, managerii de flotă vor urmări, zi de zi, camioanele care staționează și cât timp fac acest lucru.Din punct de vedere al dotărilor și procedurilor, WebEye este, astăzi, la cel mai înalt nivel de securitate posibil. Pentru partea de infrastructură IT și mentenanță, a fost obținut un certificat ISO 27001, iar serverele sunt gestio- nate de către o companie terță, spe- cializată.Soluția WebEye oferă numeroase opționale. La nivel de mașină, pe lângă echipamentul standard, pot fi montate: sonde pentru rezervor, senzori pentru uși, monitorizare temperatură, tabletă pentru comunicarea cu șoferul și navigație, sistem scanare și statusuri...„Vom dezvolta generarea unor rapoarte automate, pentru ilustrarea eficienței, consumului, costurilor, ten- dințe pe întreaga flotă”, a arătat Levente Gall.„Soluția a devenit atât de com- plexă, încât există companii care au decis formarea unor persoane special pentru gestionarea completă a rapoar- telor disponibile. Aceste persoane se asigură că fiecare departament în par- te utilizează, în mod complet și optim, aplicația WebEye”, a concluzionat Levente Gall.„Un client ne-a cerut să identificăm mai accentuat, pe hartă, camioanele care staționează nejustificat, iar soluția WebEye poate, deja, să facă acest lucru. Totodată, există un raport în care se evidențiază cât din timpii dis- ponibili pentru condus au fost, efectiv,Radu BORCESCUradu.borcescu@ziuacargo.ro PUBLICITATEZONA IT


































































































   41   42   43   44   45